Torbjørn Milje Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Soloppgang Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Et nydelig bilde ! Nærmest perfekt komponert i mine øyne. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Herlig lys og farger. Fint utsnitt og komposisjon. Et bilde som også ville kle et panoramaformat så mitt forslag går ut på å kutte vekk alt det blå oppe hvilket øker dybdefølelsen og også kutte på oversiden av steinen til høyre nede. Da sitter du igjen med essensen av bildet - kanskje som en v2? Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Nydelig Torbjørn! men er enig med Kneppen at det kunne vært artig å sett et panoramautsnitt også. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 3. april 2015 Forfatter Del Skrevet 3. april 2015 Tusen takk for hyggelige og fine kommentarer. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Hei, Torbjørn. Flott komposisjon og et praktfullt bilde av et vakkert stykke natur, der skarphet / eksponering, farger og lys er nærmest perfekt, etter min vurdering ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 3. april 2015 Forfatter Del Skrevet 3. april 2015 Tusen takk Albert for din fine kommentar. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg