AfterGlow Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 «SmartEyeglass» kan bli en sterk Google Glass-konkurrent.Sony starter salget av «hologram»-brillene sine Lenke til kommentar
Fade1 Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Uff, de var grusomt stygge! 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Som om det ser smartere ut å gå rundt med Oculus Rift.. Lenke til kommentar
Esp3nB Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Som om det ser smartere ut å gå rundt med Oculus Rift.. Går jo ikke egentlig ann å sammenligne de med Oculus Rift. er jo to vidt forskjellige typer VR. Sammenlign de heller med Google glas og den typen. 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Poenget mitt var nok litt for godt skjult. Hvis man først og fremst er ute etter briller med godt utseende så kanskje ikke VR eller AR er tingen for vedkommende. Disse konseptene tar noe plass og går nødvendigvis ut over designen på brillene. At googles variant er mer minimalistisk skyldes nok at skjermen bare er for ett øye og bare dekker en liten flekk av synsfeltet. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Tror ikke disse når andre enn hardcore nerder. Må nok noen år til før dette kommer i en innpakning som folk flest aksepterer. Lenke til kommentar
jøkul ptro Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 LSD - bedre innlevelse og mye billigere ^^ Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Når du trodde at google glass var stygt og lite funksjonelt... Riktignok er begge deler bare utviklerversjoner, men noe SÅ jævlig fælt hadde jeg ikke engang spandert en pressemelding på hvis jeg hadde vært Sony. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Omtrent alle nye produkter ser vel litt dumme ut i starten, spesielt når det er snakk om teknologisk utvikling og ikke et mote produkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg