Betfire Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Noen her inne som spiller Nordicmafia? Blitt sykt hekta de siste dagene Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 La meg gjette, du går i 8.klasse? Lenke til kommentar
Betfire Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 Neida, det gjør jeg nok ikke. Virker ikke akkurat som en dannet fyr du heller, som skal være spydig bak en dataskjerm. Jeg går på videregående skole, så ingen fare. 2 Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 FIns det enda? trodde det var lagt ned. Er sikkert 10 år siden jeg spilte det no Det var mye pengehacking osv når jeg spilte det, og man kunne ofte bli drept etc. Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 hehe ja, spilte det for en god del år siden. trodde også at de ble lagt ned, men ser ikke sånn ut. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Spilte det litt for noen måneder siden, Fikk masse penger og kom ganske langt. Eneste problemet med spillet noe som ødelegger alt sammen er at om du glemmer og gå i bunker så blir du drept med en gang. Du trur kanskje ikke det ? Vent til du får mange mange millioner og får høyere rank. Selvom du aldri gir deg til kjenne verken på forum eller via melding til andre. Jeg ble vell kaptein og ble drept 2-3 minutter etter at drap åpnet siden jeg ikke gikk i bunker med en gang. Og da var all den tiden bortkastet. ikke spesielt morsomt og begynne på nytt når ting tar så idiotisk lang tid i det spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå