Gå til innhold

Sony Ericsson T68i

Sealine

Anbefalte innlegg

Jeg har hele tiden vært bestemt på at min nye mobil skal ha mp3, bra minnekapasitet og en bra kamera, som skal være godt nok til at bildene skal se bra ut på PC'n. Jeg har egentlig bestemt meg for SE Z1010, men iomed at mobilen skal ønskes til jul, så er Z1010 uaktuell. Jeg vil heller klare meg med en billig og "grei nok" mobil, til prisene er blitt kraftig redusert. SE T68i er i tankene, og denne kan jeg lett få tak i til godt under Høvding lappen, med abbonoment.

Jeg lurte på om dere hadde noen erfaringer med t68i? Hvordan er bildekvaliteten? Har noen, noen bilder og vise meg på internett som er tatt av T68i?

Og om dere sier mobilen "suger", så vær grei og ta forrhold til prisen ;)

Petter

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

T68i er en helt grei mobil den, men skjermen er ikke noe bra, og det kamera man kan kjøpe til er helt forferdelig. Vil anbefale på det sterkeste å heller kjøpt T610 eller en annen litt dyrere telefon. Har selv T610 og denne var verdt hver eneste krone (1800,-) Har aldri vært så fornøyd med en telefon før.

Lenke til kommentar
Hei. Skal selge t68i, 1 år ca. med utstyr.. Se her: http://home.no.net/geirthor/ eller annonse på bruktmarkedet.

Ha en god dag.

G.

Du mister ihvertfall alle kunder som bruker Mozilla... hehe, så enkel side så klarer du alikevell ikke å få den å kjøre i Mozilla? hmm:

meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 5.0"

Forklarer saken.

7000 kr? Er du gal? Må være med Frontpage det...

Lenke til kommentar

T68i er en mobil jeg har vært forbausende fornøyd med. Den begynner å nærme seg 2 år(orginal t68 med i-software), men holder greit følge med det meste selv i dag. Mye skyldes at det var en sinnsykt bra mobil når den kom på markedet. Alle funksjonene en proff-telefon trenger. Når det gjelder skjermen har det kommet klart bedre ting på markedet den siste tiden, men når mobilen kom ut var det bra saker. Det høres kanskje rart ut, men jeg har aldri hatt en eneste feil på mobilen noe som faktisk sier en del!

Hvis du ikke trenger noe innebygget kamera (det er en grunn til at gud gav oss digitalkameraet..), og kan leve med en helt grei skjerm får du mye mobil for pengene.

Lenke til kommentar

sanheten er og blir at t68i var en pang(!) mobil når den var på markedet, ingen over og ingen ved siden av, men siden utviklingen går fremmover (ihvertfall nesten ;) ) så har den fått en avtaker, men siden t68i er en veltestet og "velbrukt" mobil så har den ingen barnesykdommer. Tror de fleste her har hatt en t68.

En av de beste telefonene jeg har hatt ihvertfall, uten tvil.

Lenke til kommentar

at Sony Ericsson fortsatt selger den er jo et tegn på at den fortsatt hevder seg imot mange mobiler, særlig i "under 2000 kroners klassen" eller billigmobilene som de ellers kalles. Bluetooth ser du foreksempel skjeldent i en slik "billig" telefon.

kjøp deg den! ha den og kjøp z1010 når den kommer og ikke selg t68i,,,

ps. kjøp deg CAR-100, en liten bil som styres ugjennom blåtann, uten noen kabel, koster 600 spenn, funker bare på Sony ericsson telefoner (det er de som lager bilen)

Lenke til kommentar
Hei. Skal selge t68i, 1 år ca. med utstyr.. Se her: http://home.no.net/geirthor/ eller annonse på bruktmarkedet.

Ha en god dag.

G.

Du mister ihvertfall alle kunder som bruker Mozilla... hehe, så enkel side så klarer du alikevell ikke å få den å kjøre i Mozilla? hmm:

meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 5.0"

Forklarer saken.

7000 kr? Er du gal? Må være med Frontpage det...

Hva mener du med det om Mozilla? Jeg ser den helt fint i Mozilla.

Lenke til kommentar
Jeg har hele tiden vært bestemt på at min nye mobil skal ha mp3, bra minnekapasitet og en bra kamera, som skal være godt nok til at bildene skal se bra ut på PC'n. Jeg har egentlig bestemt meg for SE Z1010, men iomed at mobilen skal ønskes til jul, så er Z1010 uaktuell. Jeg vil heller klare meg med en billig og "grei nok" mobil, til prisene er blitt kraftig redusert. SE T68i er i tankene, og denne kan jeg lett få tak i til godt under Høvding lappen, med abbonoment.

Jeg lurte på om dere hadde noen erfaringer med t68i? Hvordan er bildekvaliteten? Har noen, noen bilder og vise meg på internett som er tatt av T68i?

Og om dere sier mobilen "suger", så vær grei og ta forrhold til prisen ;)

Petter

Nokia 3650 vanta mobils kamera test i sommer,og tar helt greie bilder..denne får du med "privat+" fra telenor til 995 på elkjøp..T610 koster ca det samme,men har et vesentlig fårlig kamera..(Oppløsningen på 3650 er 640X480) T610 er ca halvparten..

Ellers får du samme oppløsningen i 3650,som i t68i,men 3650 sitt kamera er mye bedere forde,og t68i(trur jeg( har 320KB minne..) 3650 følger det ned et minne kort på 16MB!!

Lenke til kommentar
[quote name='slowcooler' date='06/11/2003 : 11:46']Hva mener du med det om Mozilla? Jeg ser den helt fint i Mozilla.[/quote]
Jeg har en stor T68i midt i teksten jeg, både Epiphany under Fedora Core 1 og i Firebird under win32 gir samme resultat, tipper samme gjelder for alle gecko browsere.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...