Gå til innhold

Konfe laptop (gaming)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men hadde vært fint og heller kjøpt en stasjonær en som har mye mer kraft for de pengene isteden for en laptop. Men laptop er greit og bære med seg på skole osv. Men aner ikke hvis eg går for stasjonær  skal eg bygge selv 

Lenke til kommentar

Off topic:

Bygde ny stasjonær selv for konf pengene mine, kan ikke si det var en god investering, men morro var det. Kosta meg 18k for en komplett PC med skjerm, mener det var en Pentium 200MHz CPU og creative sound blaster awe 32 lydkort, tror det var så råflott at det var en 4X CD-ROM, skjermkortet var fra matrox og langt fra laget for spilling.

Dette var i 1996.

PC'en "holdt" i 2 år da bygde jeg ny maskin med Pentium 2 333MHz CPU og 3dfx voodoo 2 skjermkort blant annet.

så har jeg bygget maskiner/oppgradert jevnt etter det, var innom pentium 3 ,så AMD athlon, så tilbake til diverse intel prosessorer.......

Tenk om jeg hadde hatt alle pengene jeg har brukt på PC hardware nå! Vil ikke overraske meg om beløpet ligger rundt en halv million eller mer.

Stasjonær gir fremdeles mer for pengene, men skal man ha en komplett maskin med skjerm og alt tilbehør så havner man likevel fort på 12-15000 for en grei maskin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...