Gå til innhold

Widerøe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Leif.

Jeg "tar imot" bilder av fly "med åpne armer", og dette, - en av en av Widerøes DeHavilland Canada Dash-8, er nesten 22 år, og ble overtatt i mai 1993.

Denne versjonen av Dash-8 tar 39 passasjerer, og

er utstyrt med 2 stk. Pratt & Whitney motorer, - hver på 150 Hk.

Bildet viser noe støy ved høy forstørrelse, men dette blir i hovedsak ubetydelig ved normal betraktningsforstørrelse.

M v h Albert.

Lenke til kommentar

Hei, Leif.

Jeg "tar imot" bilder av fly "med åpne armer", og dette, - en av en av Widerøes DeHavilland Canada Dash-8, er nesten 22 år, og ble overtatt i mai 1993.

Bildet viser noe støy ved høy forstørrelse, men dette blir i hovedsak ubetydelig ved normal betraktningsforstørrelse.

M v h Albert.

Hei Albert.

Takk takk for hyggelig kommentar med intressant informasjon :) Hørte noe på tv ner Widerøe nå får ny sjef om nye fly? Kanske er på tide då det er noe støy som du sier :rofl: Nei bare lit påsketull, hvær dårligt lys og speciell rose himmel den dagen :hmm:

Vi snakkes snart igjen så ønsker deg en fortsatt god påske !!

M v h  Leif :)

Lenke til kommentar

Hei, Leif.

M v h Albert.

Hei Albert.

Takk takk for hyggelig kommentar med intressant informasjon :) Hørte noe på tv ner Widerøe nå får ny sjef om nye fly? Kanske er på tide då det er noe støy som du sier :rofl: Nei bare lit påsketull, hvær dårligt lys og speciell rose himmel den dagen :hmm:

Vi snakkes snart igjen så ønsker deg en fortsatt god påske !!

M v h  Leif :)

Glemte, Skal også sies at flyen ikke er helt rena, derav lit xtra støy ;-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...