Aetius Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 (endret) http://f32.no/arkivet/lesernes-bilder Når kommer oppsummering av lesernes bilder for mars? (Har postet spørsmål på f32/lesernes bilder, men der blir det bare fjernet.....)... Hm, ingen innlegg skal fjernes, med mindre de inneholder personangrep eller annen styggedom, så dette skal jeg sjekke. Mht bildegjennomgang så har vi sett oss nødt til å slå sammen månedene to og to, så akkurat som januar og februar fikk felles artikkel, vil nok mars og april også få det. Hvis det blir noen artikkel da - vi har fått inn så få bilder at det kan hende det strander, så send inn bilder i hopetall, folkens! EDIT: Sjekket og fikset, kommentaren din skal nå være synlig. Her kan bilder lastes opp, for øvrig: http://f32.no/arkivet/lesernes-bilder Ser ut til at det blir en artikkel med leserbilder fra mars og april, en gang i slutten av mai. Takk for bidragene, folkens! Endret 12. mai 2015 av Aetius 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Ser ut til at det blir en artikkel med leserbilder fra mars og april, en gang i slutten av mai. Takk for bidragene, folkens! Flott, dehh! PS! Får vel laste opp noen bilder denne måneden, også.... Lenke til kommentar
Populært innlegg Aetius Skrevet 14. mai 2015 Populært innlegg Del Skrevet 14. mai 2015 (endret) Ser ut til at det blir en artikkel med leserbilder fra mars og april, en gang i slutten av mai. Takk for bidragene, folkens! Flott, dehh! PS! Får vel laste opp noen bilder denne måneden, også.... Nå kan jeg endelig si hvorfor artikkelen blir litt utsatt: Jeg giftet meg i går, og drar på bryllupsreise før jeg får tid til å skrive den. Tror ikke kjær... kona blir happy om jeg setter meg ned og skriver artikler på bryllupsreisen vår. Endret 14. mai 2015 av Aetius 10 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Det er god nok unnskyldning. Og gratulerer!! 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Nå kan jeg endelig si hvorfor artikkelen blir litt utsatt: Jeg giftet meg i går, og drar på bryllupsreise før jeg får tid til å skrive den. Tror ikke kjær... kona blir happy om jeg setter meg ned og skriver artikler på bryllupsreisen vår. Helt klart gyldig grunn for å utsette artiklen. Gratulerer så fra meg og forloveden min. 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Nå kan jeg endelig si hvorfor artikkelen blir litt utsatt: Jeg giftet meg i går, og drar på bryllupsreise før jeg får tid til å skrive den. Tror ikke kjær... kona blir happy om jeg setter meg ned og skriver artikler på bryllupsreisen vår. Oisann! Gratulerer, så mye!! God bryllupsreise! PS! Den artikkelen kan vi vente leenge på, så bare ta dere god tid...! 1 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Nå kan jeg endelig si hvorfor artikkelen blir litt utsatt: Jeg giftet meg i går, og drar på bryllupsreise før jeg får tid til å skrive den. Tror ikke kjær... kona blir happy om jeg setter meg ned og skriver artikler på bryllupsreisen vår. Helt klart gyldig grunn for å utsette artiklen. Gratulerer så fra meg og forloveden min. Grattis! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 (endret) http://f32.no/arkivet/lesernes-bilder Når kommer oppsummering av lesernes bilder for mars? (Har postet spørsmål på f32/lesernes bilder, men der blir det bare fjernet.....)... Hm, ingen innlegg skal fjernes, med mindre de inneholder personangrep eller annen styggedom, så dette skal jeg sjekke. Mht bildegjennomgang så har vi sett oss nødt til å slå sammen månedene to og to, så akkurat som januar og februar fikk felles artikkel, vil nok mars og april også få det. Hvis det blir noen artikkel da - vi har fått inn så få bilder at det kan hende det strander, så send inn bilder i hopetall, folkens! EDIT: Sjekket og fikset, kommentaren din skal nå være synlig. Her kan bilder lastes opp, for øvrig: http://f32.no/arkivet/lesernes-bilder Ser ut til at det blir en artikkel med leserbilder fra mars og april, en gang i slutten av mai. Takk for bidragene, folkens! Postet en aldri så liten "etterlysning" tidligere idag, under "Lesernes bilder" på f32.no, men den ble bare fjernet der.... . Noe som ikke funker? edit: der dukka både spørsmålet og svaret opp på f32.no, gitt.... (da er det bare å vente litt til, da...)... Endret 1. juni 2015 av smort1 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 At innlegg tar en stund å dukke opp skyldes at anti-spamen vår feilet spektakulært for en tid tilbake, og vi falt tilbake på manuell godkjenning av kommentarer inntil vi har fått en ny løsning på plass, som ikke truer med å låse oss permanent ute av vår egen site, som den forrige gjorde. Ganske heftig bug, det, kan man si... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 At innlegg tar en stund å dukke opp skyldes at anti-spamen vår feilet spektakulært for en tid tilbake, og vi falt tilbake på manuell godkjenning av kommentarer inntil vi har fått en ny løsning på plass, som ikke truer med å låse oss permanent ute av vår egen site, som den forrige gjorde. Ganske heftig bug, det, kan man si... OK..., good night & don't let the bugs bite.... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 http://f32.no/arkivet/lesernes-bilder Når kommer oppsummering av lesernes bilder for mars? (Har postet spørsmål på f32/lesernes bilder, men der blir det bare fjernet.....)... Hm, ingen innlegg skal fjernes, med mindre de inneholder personangrep eller annen styggedom, så dette skal jeg sjekke. Mht bildegjennomgang så har vi sett oss nødt til å slå sammen månedene to og to, så akkurat som januar og februar fikk felles artikkel, vil nok mars og april også få det. Hvis det blir noen artikkel da - vi har fått inn så få bilder at det kan hende det strander, så send inn bilder i hopetall, folkens! EDIT: Sjekket og fikset, kommentaren din skal nå være synlig. Her kan bilder lastes opp, for øvrig: http://f32.no/arkivet/lesernes-bilder Ser ut til at det blir en artikkel med leserbilder fra mars og april, en gang i slutten av mai. Takk for bidragene, folkens! Postet en aldri så liten "etterlysning" tidligere idag, under "Lesernes bilder" på f32.no, men den ble bare fjernet der.... . Noe som ikke funker? edit: der dukka både spørsmålet og svaret opp på f32.no, gitt.... (da er det bare å vente litt til, da...)... Da har vi ventet lenge, og nå har vel sola sågar snudd(midtsommer imorra), så oppsummeringen for ettervinter/vår bør vel kunne forventes (postet ny etterlysning i f32.no, forleden, men føler vel at der skjer det ikke så mye mht. oppfølging, kanskje)..... Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Joda, det kommer, det kommer, men det tar dessverre for lang tid i forhold til hva jeg så for meg. Flere ting står på planen, og så blir det litt kluss. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Joda, det kommer, det kommer, men det tar dessverre for lang tid i forhold til hva jeg så for meg. Flere ting står på planen, og så blir det litt kluss. OK, begynte bare å lure... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå