Arve Systad Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Kom nettopp heim fra den og ... ! BRA! Passa liksom _perfekt_ med dei to andre filmane, men det var en uventa slutt igrunn... *skal ikkje sei noke for dei som ikkje har sett filmen* Anbefalast! Lenke til kommentar
atticus Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Kult. Tenker jeg ser den enten imorgen eller på Fredag. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Den var faktisk bra ja, selv om jeg gikk inn i konosalen i redsel for å bli skuffet, etter noe av det jeg har lest om den(Den HAR fått en del gode reviews, though). Denne var mye bedre enn 2'ern. Matrix nummer 1 og nummer 3 ble nok favoritter. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 kan ikkje sjå på enkeltfilmer då... blir vel helst sammensetningen av alle tre som blir så über då... Kun 3eren hadde jo ... blitt.. rart fordi du ikkje kunne handlinga Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Bedre enn nr 2, dårligere enn den første. Likte særlig godt slutten på filmen, dristig! Legger svært mye opp til en etterfølger, og siden man egentlig kan se på nr 2 og 3 som samme film, delt inn i to avsnitt, er heller ikke triologien avsluttet.... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Håper dere ikke stenger denne tråden også.. Det er så mye mer folk her enn i de andre forumene.. Synes Revoltions var köning! Var tho noen ting jeg ikke skjønte.. Der på slutten av filmen når orakelet satt på benken og sånn... Det var Matrix, ikke sant? Men filmen var konge! *grin* Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Kan ikke trådstarter eller noe legge inn en spoiler-warning i topic, der du skriver at handlingen vil bli diskutert i denne tråden. Det blir jo for dumt å skulle diskutere filmen uten å snakke om handlingen og om hva som skjedde..... :gretten: Lenke til kommentar
Term Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Jeg synes den var imponerende bra laget. Mye bra effekter. Men var ikke imponert. Den får en sterk 7er på skalaen. Ble liksom et antiklimax mot slutten. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Når jeg tenker meg om så er denne tråden feilpostet og det finnes mange av dem fra før, hvorav denne er en av de minst aktive, så den stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg