Mr. President™ Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 (endret) Håper på uavgjort, men på en annen side så håper jeg også at Liverpool vinner slik at vi kan ta igjen Arsenal og forhåpentligvis City. Vet ikke hvilket resultat jeg skal heie på :/ Life problems.. Endret 4. april 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Håper på uavgjort, men på en annen side så håper jeg også at Liverpool vinner slik at vi kan ta igjen Arsenal og forhåpentligvis City. Vet ikke hvilket resultat jeg skal heie på :/ Life problems.. Arsenal seier ofc. Hvilken verdi ser du i å "gamble" topp 4 for å kjempe om 2/3 plass? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Her må vi bare holde ut til pause og så må Wenger gjøre endringer. Helt krise utpå der nå. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 At Mertesacker og Kolo Toure er profesjonelle fotballspillere er helt vanvittig. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Håper på uavgjort, men på en annen side så håper jeg også at Liverpool vinner slik at vi kan ta igjen Arsenal og forhåpentligvis City. Vet ikke hvilket resultat jeg skal heie på :/ Life problems.. Arsenal seier ofc. Hvilken verdi ser du i å "gamble" topp 4 for å kjempe om 2/3 plass?Ser den. Håper selvfølgelig at vi ikke skal tape så mange poeng i de kommende kampene og dermed ta igjen City, men ja det er nok greit med en liten luke ned til femte siden vi definitivt ikke kommer til å vinne alle resterende kampene. Men det hadde bare vært utrolig fint å ende over City og på 2. plass. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 4. april 2015 Forfatter Del Skrevet 4. april 2015 Belleríííín! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Joda, det var jo et fint mål av Bellerin, men herregud Moreno er totalt ubrukelig defensivt. Å la seg passere så lett. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Jadda! Vanvittig ufortjent, men digg! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Moreno igjen, hahahaha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå