ChFN Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Premier League04-04-2015 Kl. 16:00 @ Old TraffordVises på: TV 2 Sport Premium Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Vinner sikkert. Sukk Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Benteke i form, Smalling (små)skadet. Men det er hjemmebane, og vi er i form. 4-1. Håper som alltid at Rafael starter, men det skjer vel ikke. Viss Shaw er frisk, bør Blind henvises til benken. En frisk Smalling går rett inn på laget. Viss Young er fit, så starter Di Maria på benken. Falcao bør byttes inn, helst for Rooney. DDG Valencia - Jones - Rojo - Blind Herrera - Carrick - Fellaini Mata - Rooney - Di Maria Lenke til kommentar
elatimir Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Håper også at Rafael starter. Valencia har vært god i år på HB, men akkurat som med Anderson, håper jeg Rafael slår tilbake og blir fast x11. Liker Rafael, kan bli hakket bedre bakover, men ellers en god fotballspiller. Lenke til kommentar
Btbw Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Benteke i form, Smalling (små)skadet. Men det er hjemmebane, og vi er i form. 4-1. Håper som alltid at Rafael starter, men det skjer vel ikke. Viss Shaw er frisk, bør Blind henvises til benken. En frisk Smalling går rett inn på laget. Viss Young er fit, så starter Di Maria på benken. Falcao bør byttes inn, helst for Rooney. DDG Valencia - Jones - Rojo - Blind Herrera - Carrick - Fellaini Mata - Rooney - Di Maria Tror du Fellaini kommer til å spille der på venstre midtbane? Han får ikke brukt sin spisskompetanse der. Jeg ville også hatt Young for DiMaria. Kan være lurt å utnytte formen til Falcao ja men tror han starter på benken Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Benteke i form, Smalling (små)skadet. Men det er hjemmebane, og vi er i form. 4-1. Håper som alltid at Rafael starter, men det skjer vel ikke. Viss Shaw er frisk, bør Blind henvises til benken. En frisk Smalling går rett inn på laget. Viss Young er fit, så starter Di Maria på benken. Falcao bør byttes inn, helst for Rooney. DDG Valencia - Jones - Rojo - Blind Herrera - Carrick - Fellaini Mata - Rooney - Di Maria Tror du Fellaini kommer til å spille der på venstre midtbane? Han får ikke brukt sin spisskompetanse der. Jeg ville også hatt Young for DiMaria. Kan være lurt å utnytte formen til Falcao ja men tror han starter på benken Fellaini spilte bra der i de to siste kampene. Lenke til kommentar
Sopranosfc Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Benteke i form, Smalling (små)skadet. Men det er hjemmebane, og vi er i form. 4-1. Håper som alltid at Rafael starter, men det skjer vel ikke. Viss Shaw er frisk, bør Blind henvises til benken. En frisk Smalling går rett inn på laget. Viss Young er fit, så starter Di Maria på benken. Falcao bør byttes inn, helst for Rooney. DDG Valencia - Jones - Rojo - Blind Herrera - Carrick - Fellaini Mata - Rooney - Di Maria Bra du håper hvertfall.. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 (endret) Benteke i form, Smalling (små)skadet. Men det er hjemmebane, og vi er i form. 4-1. Håper som alltid at Rafael starter, men det skjer vel ikke. Viss Shaw er frisk, bør Blind henvises til benken. En frisk Smalling går rett inn på laget. Viss Young er fit, så starter Di Maria på benken. Falcao bør byttes inn, helst for Rooney. DDG Valencia - Jones - Rojo - Blind Herrera - Carrick - Fellaini Mata - Rooney - Di Maria Tror du Fellaini kommer til å spille der på venstre midtbane? Han får ikke brukt sin spisskompetanse der. Jeg ville også hatt Young for DiMaria. Kan være lurt å utnytte formen til Falcao ja men tror han starter på benken Fellaini spilte bra der i de to siste kampene. Fellaini har den mest offensive rollene av de tre og posisjonerer seg gjerne litt lengre fremme. For meg så ser det av og til ut som 4231, med Fellaini bak Rooney, samtidig som Carrick tydelig er den mest defensive. Herrera blir litt box2box / arbeidshest, og flyter mye rundt på midtbanen. Gleder meg veldig til kamp. Vi har spilt meget underholdende og bra i det siste. Jeg kjenner faktisk at det kribler! Før dette gledet jeg meg også til kamp, men hadde en mye mer negativ forventning for både spill og resultat. Føler meg sikker på at vi vinner. 3-0 tipper jeg. De Gea holder nullen! Håper Smalling er klar, sammen med Rojo i midtforsvaret. Edit: Skulle gentlig svare på Btbw sin innlegg, men samme det. Endret 2. april 2015 av G27 Lenke til kommentar
Btbw Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 G27, enig i den oppsummeringen der av midtbane. For å være oppspillspunkt må jo Fellaini være foran de andre. Carrick må stabilisere og Herrera finne ut hvordan han passer best inn i laget. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Samme lag som de 2 siste kampene? Bortsett fra Rojo? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 (endret) - Endret 4. april 2015 av Hansoen Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Gleder meg til kamp, håper vi spiller like bra som siste ti kampene. Da vinner vi med 2-3 mål! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Gjør vi jobben idag, så burde CL plassen være sikret. COME ON YOU REDS! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Samme lag som de 2 siste kampene? Bortsett fra Rojo? Jepp. Er vel ikke en dum avgjørelse. Lenke til kommentar
Btbw Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Samme lag som de 2 siste kampene? Bortsett fra Rojo? Var det Smalling som spilte der tidligere? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Det der er straffe og rødt. Fuck off dommer. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Dommerne er fortsatt like udugelige ser jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå