FinalFan Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Når kommer Final Fantasy X-2? Den 18 denne måneden kommer spillet til USA, erfaringsmessig får Europa spillet i mars - mai. Er det noen som vet bedre? Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 www.tothegame.com finner det der Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 www.tothegame.comfinner det der Beklager, men der står nok bare US release'n.. Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 jippi fikk final fantasy x-2 i posten idag.... Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) jippi fikk final fantasy x-2 i posten idag.... Da er det enten japse eller amerikanske versjon... Fungerer ikke på vanlige (PAL) Playstation med mindre den er modda Endret 22. november 2003 av Zlash Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 har faktisk amrikansk ps2 Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 har faktisk amrikansk ps2 ahh jeg hater deg Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Play.com skriver at det kommer 13 februar. Gleder meg, men er forberedt på å kanskje bli skuffa Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Play.com skriver at det kommer 13 februar.Gleder meg, men er forberedt på å kanskje bli skuffa Tjaa.. spørs jo hva du er etter det. Square har sagt at 2ern skal bli mer adventure. Og mere fjortiss, så det er ganske så smart av deg å regne med å bli skuffa. Mener jeg ihvertfall. Jeg blir ikke skuffa uansett, synes ffx vart søppel, så 2ern blir nok dårligere. Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 har spilt det ca 10 timer no... å i må si at det er litt annaledes en ffx. mye bedre kamper (synst i). kult å få ta dresssystemet tilbake, virka ganske bra ta nye grid systemet au. synst faktisk at det er litt mer fjortiss prega å lettere... men har jo bare spilt i 10 tima enda Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) har spilt det ca 10 timer no... å i må si at det er litt annaledes en ffx. mye bedre kamper (synst i). kult å få ta dresssystemet tilbake, virka ganske bra ta nye grid systemet au. synst faktisk at det er litt mer fjortiss prega å lettere... men har jo bare spilt i 10 tima enda Er det bare å løpe rundt å sloss eller ligger det noen historie bak dette også? Tross alt det som er det viktigste i FF spill, Endret 24. november 2003 av Zlash Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 selvfølgelig er det historie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå