fjarle Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Føles mye raskere enn spesifikasjonene skulle tilsi.TEST: Samsung Galaxy A5 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Den har ikke utskiftbart batteri. Hvorfor er ikke det regnet som et minus? 2 Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Den har ikke utskiftbart batteri. Hvorfor er ikke det regnet som et minus? Mange skifter mobil oftere enn å bytte sko, så man bryr seg vel ikke om levetid på den. Lenke til kommentar
G Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Herlig overskrift og underoverskrift. Man skulle nesten tro at det var metallfinish'en som stod for ytelsesfølelsen Samsungs metallmobil gir mye for pengeneFøles mye raskere enn spesifikasjonene skulle tilsi. 2 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Den har ikke utskiftbart batteri. Hvorfor er ikke det regnet som et minus? Jeg synes slett ikke det er et minus. Muligheten til kjapt å bytte batteri går på bekostning av soliditet, og da velger jeg sistnevnte hver dag. Jeg tror aldri jeg har byttet batteri på noen av mine mobiler. Jeg skjønner at noen har behov for det, men det er det som er nisjen. 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Den har ikke utskiftbart batteri. Hvorfor er ikke det regnet som et minus? Jeg synes slett ikke det er et minus. Muligheten til kjapt å bytte batteri går på bekostning av soliditet, og da velger jeg sistnevnte hver dag. Jeg tror aldri jeg har byttet batteri på noen av mine mobiler. Jeg skjønner at noen har behov for det, men det er det som er nisjen. Man kan bli lurt da. Man må gjerne lete opp informasjonen for å finne den for selgere sier ihvertfall ikke noe om det. Eller aller verst. Sitte med den i handa og tenke, Å faen. Lenke til kommentar
Foyl Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 4X 1,2 ghz cpu og 2 ghz med ram er mer enn nok for å gi en rask brukeropplevelse. hvis noe annet er tilfelle snakker vi dårlig design Lenke til kommentar
Foyl Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Før noen slakter meg *GB med ram ikke ghz. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Er det bare meg, eller ser denne bedre ut enn Galaxy S6? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Begge smarttelefonene jeg har hatt har fra tid til annen "hengt seg opp" så kraftig at av og på knappen ikke responderer. Eneste måten å bruke telefonen på når det skjer er enten å ta ut batteriet og sette det inn på nytt, eller vente til batteriet er tomt. Altså tvinge telefonen til å slå seg av. Det greieste er selvfølgelig ta ut batteriet siden det kan ta flere timer før det går tom. Eller har telefonene som man ikke kan skifte batteri på noen annen løsning på dette problemet? Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Når telefoner uten utbyttbart batteri låser seg kan man holde inne av/på-knappen i noen sekunder, og så startes den på nytt. Du trenger altså ikke å ta ut batteriet for å løse dette. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 (endret) Når telefoner uten utbyttbart batteri låser seg kan man holde inne av/på-knappen i noen sekunder, og så startes den på nytt. Du trenger altså ikke å ta ut batteriet for å løse dette.Edit: Aha, er det en egen funksjon på slike telefoner? Endret 3. april 2015 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Det kan godt hende det fungerer på telefoner med utbyttbart batteri også, men alle telefoner/nettbrett jeg har prøvd der batteriet ikke kan fjernes kan man holde inne av/på-knappen noen sekunder for å resette. Lenke til kommentar
Catothomassen Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Har brukt min nå i 1 døgn og størrelsen er mitt største handikap når man kommer fra Samsung Note 3. Det som også irriterer er at det ikke er varsels lys på snap, sms osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå