@lf Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Har planlagt å bygge meg et nytt kabinett av tre og derfor er det nødvendig med tegninger. Siden jeg liker å teste nye ting på maskinen tenkte jeg at jeg skulle bruke et eller annet tegneprogram til dette.. Mitt spørsmål er da hvilket program skal jeg bruke? Programmet må helst være gratis el. det kan gå an å teste en demo av det. Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 prøv Maya5 .....husker ike linken i hodet men....det finnes en plass inne på forumet da Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 http://www.alias.com/eng/products-services...MQV0LQCLCWSCFEQ her kan du laste ned gratis versjon av maya. men fy so vanskele prog. Lenke til kommentar
@lf Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 http://www.alias.com/eng/products-services...MQV0LQCLCWSCFEQ her kan du laste ned gratis versjon av maya. men fy so vanskele prog. Er det ingen som vet om noen enkle små programmer som kan klare dette? Maya var på 133mb noe jeg ikke gidder å laste ned på ISDN-linja... Lenke til kommentar
Daron Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Prøv detteSketchUp Det er et helt enkelt program beregnet for skisser.. Du kan gå inn i Preferenses(knapp på ferktøyslinja) og stille til europeiske units(cm og m) Mye enklere å jobbe med en feet og inches. Prøveversjonen kan kun brukes i 8 timer(ikke fra du instalerer, men faktisk bruk) så jeg annbefaler å se igjennom video tutorials.. Har selv brukt programmet litt for å leke meg med skisser til kabinett.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Kanskje litt vanskelig program, men Autocad er et bra program til slike ting. Vet ikke om det går an å laste ned noen demo av det tho. Vet ikke hvordan det fungerer, men du kan laste ned noe som heter JustCAD funker helt sikkert like bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå