KimL Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Hei, Jeg vil oppgradere min Retina 13 med mer lagring til filmer og serier for lengre turer.Har sett disse Transcend Jetdrive. Bare usikker på hvilke jeg skal kjøpe? Òg er det mulig å oppgradere selve flash disken og ram? Vet det går an på tidligere modeller. Modellen jeg har er A1502. (mid 2014 - 2.6ghz - 8gig ram - 128gb flash) Setter pris på om noen har oversikt på denne modellen Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 (endret) Ikke RAM, for den er loddet fast på hovedkortet. Men SSD er det mulig å bytte, hvertfall ifølge iFixit. https://www.ifixit.com/Guide/MacBook+Pro+13-Inch+Retina+Display+Mid+2014+SSD+Replacement/27849 Endret 2. april 2015 av Uderzo 1 Lenke til kommentar
KimL Skrevet 2. april 2015 Forfatter Del Skrevet 2. april 2015 Ok, takk. Får se litt rundt etter ny om jeg ikke går for de små flash kortene først Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Har byttet flere av disse diskene, selve prosessen er uproblematisk. Følger med en usb-adapter i pakken slik at du kan klone den gamle disken til den nye først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå