AnonymDiskusjon Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Jeg har så høye krav på visse områder. Møter jeg en date, så klarer jeg ikke se på han som potensiell kj.materiale hvis han ikke har en høy utdanning med mastergrad, eller har gode midler/ressurser. Men mange av disse, er så ekstremt cocky og ikke så jordnær føler jeg. En gang traff jeg en gutt som var drømmemannen. Han hadde sterke ressurser, var smart og gikk samtidig på en presitsjestudie som vil gi han en toppstilling senere. I tillegg var han så morsom, snill, forståelsesfull, smart… Tenker på han veldig mye. Sammenligner alle andre med han. Hvis jeg ikke møter en mann med disse egenskapene, foretrekker jeg heller å være singel resten av livet. Ville ikke funnet forholdet givende sammen med en lærer foreksempel.. eller bilmekaniker. nei. Anonymous poster hash: 1414f...7de 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Shablagoy Skrevet 2. april 2015 Populært innlegg Del Skrevet 2. april 2015 Well, fuck you then 52 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Det du sier er at du er en golddigger. I det minste er du ærlig om det, og ikke akkurat alene. Mange er sånn men de skjuler det bak andre ting. 2 Lenke til kommentar
KimL Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Jeg er ufør og vil ikke ha noen 'høyt oppe' av slike holdninger til folk generelt. Desutten har dem lite selvinsikt når dem har brukt tiden på skole 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. april 2015 Forfatter Del Skrevet 2. april 2015 Jeg føler ikke at jeg er en golddigger, men kanskje jeg er det. Han må ha andre kvaliteter som jeg setter pris på også, ikke bare utdanningen etc. Tror det egentlig har noe med at jeg er vokst opp i en familie hvor økonomien skranglet og aldri strakk til, en mor som syter om økonomien til deg fra liten av, så jeg har måttet jobbet i tillegg for å få det til å gå rundt. Jeg vet at jeg ALDRI noensinne vil havne i en slik situasjon når det er min tur til å etablere meg med mann og barn (hvis det skjer). Behøver en mann med stabil og god øko. Ingen tull. Vil ikke at ungene skal vokse opp og ha det utrygt sånn sett, for jeg vet hvor mye det tærer på humøret og livsskvaliteten... Anonymous poster hash: 1414f...7de Lenke til kommentar
KimL Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Kanskje du må lære deg å slappe av litt Lenke til kommentar
Populært innlegg Isbilen Skrevet 2. april 2015 Populært innlegg Del Skrevet 2. april 2015 Problemet ditt er at høy lønn på ingen måte garanterer trygg økonomi. Alle kan leve over evne. I Norge er det oppnåelig for de fleste par med fulltidsjobber å ha det greit økonomisk, problemene oppstår når man skal ha det like fint som naboen. 16 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Eller når man kjøper ting man ikke trenger, for penger man ikke har, for å imponere folk man ikke liker. Det er da problemene ofte begynner Mange er svært overfladiske og kun opptatt av fasade her i landet, hvordan de fremstår utad. 3 Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Det er alright å sette seg mål. De fleste motstandere av dette er stort sett skuffet med seg selv. Jeg tror du kanskje bommer litt på målgruppen. Det er inflasjon i utdannelse. Jeg har jobbet med folk som har nok utdannelse til å kvele en hest, men som ikke har aning om livet og ikke skjønner hvorfor de ikke lykkes. Prøv å se litt mer på mennesket. Har vedkommende ambisjoner? Er han hensynsløs nok? I siste omgang så er det inntekten som teller, men husk å sette samme krav til deg selv. Han skal jo trives med deg også og ditt ytre svinner fort. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 (endret) Folk som har tatt utdannelse for å få masse penger fordi de tror de trenger masse penger er kanskje de som har høyest risiko for å havne i luksusfellen. Datens syn på dette burde være mer interessant for deg enn tallet på lønnsslippen. Endret 2. april 2015 av Isbilen 1 Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Hvis du har så høye krav så har du vel en prestisje utdanning selv? Du tjener vel nærmere en million i året før skatt? Selv om noen har master så trenger ikke det å bety at de tjener bedre enn noen med for eksempel fagbrev. Og når du har så "høye" krav at du ikke vil date en bilmekaniker så går du nok glipp av veldig mange potensielle kjærester som har alle de andre kvalitetene du ser etter. Men er kanskje like greit at de slipper å date en gold digger som deg også. Så går vel opp i opp. De andre kvalitetene du ser etter er vel noe de fleste ser etter også. Hvem vil ikke ha en kjæreste som er snill, morsom, forståelsesfull, omsorgsfull og pen? To foreldre i full jobb i Norge pleier som regel å forsørge for barna sine veldig bra. Man må ikke tjene langt over gjennomsnittet for at barna skal ha det godt. Alt handler om hva man gjør det til og hvor godt man klarer å styre pengene. Et barn med foreldre som tjener 400000 i året hver, kan ha det like bra som et barn med foreldre som tjener 1 million hver. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. april 2015 Forfatter Del Skrevet 2. april 2015 Problemet er at jeg blir ikke tiltrukket av lærere, sosiologer, vernepleiere, lastebilsjåfører etc.. Klarer det ikke. Uaktuelt Anonymous poster hash: 1414f...7de Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Flytt til Trondheim. Halve byens befolkning er sivilingeniørstudenter. 1 Lenke til kommentar
KimL Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 (endret) Statistisk sett er du ganske "fucked" med den instillingen. Endret 2. april 2015 av KimL 7 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Er det umulig for deg å bli tiltrukket av noen før du vet hva de driver med og hva de tjener? 9 Lenke til kommentar
KimL Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 For meg er det her en helt døv diskusjon så jeg får si lykke til og hade bra. Lenke til kommentar
Populært innlegg the_last_nick_left Skrevet 2. april 2015 Populært innlegg Del Skrevet 2. april 2015 Les og lær! 12 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. april 2015 Forfatter Del Skrevet 2. april 2015 Er det umulig for deg å bli tiltrukket av noen før du vet hva de driver med og hva de tjener? Når jeg blir kjent med en person, er det jo vanlig å snakke om utdanningen sin og hva man driver med... Anonymous poster hash: 1414f...7de Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 På en date, kanskje, men vi kan vel se for oss situasjoner hvor det går en lang stund før det blir brakt på banen? Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Er dette en virkelighet, eller er det kun trolling? Hvilken utdannelse og jobb er det du selv har da, etter som du omtrent ser ned på alle yrkesgrupper, eller i hvert fall de som har et håndtverksfag? Jeg regner med at du er høyt utdannet og virkelig har en jobb i ledersjiktet, så lenge dette er så viktig for deg? Eller er det som de andre skriver, er du kun en "gold-digger" som bare skal ha ting rett i fanget? Det eneste du er 100% garantert er at du kan gå glipp av veldig mange gode og ærlige menn som virkelig har flotte egenskaper, men de står vel mest i fare for å bli "trampet" på av deg når du farer frem med nesa i sky...... Personlig så vil jeg mye heller ha en ekte, ærlig og jordnær dame med sunne holdninger, enn en som kun går rundt med nesa vendt oppover og tror det skal være slik. Det er i hvert fall en skikkelig turn-off for meg...... Med en slik innstilling som du viser her så er jeg egentlig mest fristet til å si lykke til og god bedring, og så synes jeg synd på den som er så "heldig" og ender opp med en person med en slik personlighet som dette her. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå