scooby doo Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Hei! når jeg skal kjøre speedometer testen, få jeg følgende beskjed: Beklager, din browser akspterte ikke en cookie som er nødvendig for å utføre denne testen. For å kjøre speedometeret må du skru på støtte for dette. Er det noen som kan hjelpe meg med dette. BTN Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Sjekk Tool - Internet options - Privacy. Har du den på high? Medium skulle funke. Lenke til kommentar
scooby doo Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 Har den på accept all cookies, og det funker fortsatt ikke. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Har du software brannmur på maskinen? Lenke til kommentar
scooby doo Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 Har slått av både brannmur og virusprogram. Sliter fortsatt. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Denne skulle vært under internett og nettverk og ikke i annet om hardware. Minner om det er en tråd som er satt opp som sticky i "annet om hardware" som omhandler "mye dårlig posting i "Annet om hardware"" (snakker om denne hvis du skulle være usikker). Har du i det hele tatt lest noen av den? Forventer ikke at du leser hele tråden, men jeg krever at du leser første post i tråden minst en gang før du poster her. Stenges grunnet feilposting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg