Havnegata Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Jeg har en dobbelbryter ved dørutgangen, hvor den ene bryteren styrer utelys og den andre styrer to spotskinner i gangen med fire halogenpærer (a 20W) i hver skinne. I tillegg er disse spotskinnene dimbare med et hjul. Hvilke NEXA komponenter trenger jeg for å erstatte disse bryterne? Bryterne skal altså fungere som vanlig og i tillegg styres av RfxTrx433E. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Hmmm... finnes det doble Nexa-moduler i det hele tatt? Jeg tror ikke det, så du må evt. sjekke om du har plass til to. Eller vent: Har du både en dobbel bryter og to dimmere? Lenke til kommentar
Havnegata Skrevet 3. april 2015 Forfatter Del Skrevet 3. april 2015 Dobbel bryter, men bare en dimmer. Dvs bare lyset i gangen som dimmes, ikke utelys. Ikke noe problem med to brytere i stedet for en dobbel heller Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Du trenger vel bare dette: (?) En dobbel nexa veggbryter En innbyggingsmottaker med dimmer (ganglys) En innbyggingsmottaker uten dimmer (utelys) Har en dobbel veggbryter her selv, der den ene styrer spot utenfor garasje og den andre styrer lys på bakken langs oppgangen. Lenke til kommentar
Havnegata Skrevet 4. april 2015 Forfatter Del Skrevet 4. april 2015 Er det denne Nexa WMR-252 universaldimmer og denne Nexa WMR-1000 innbyggingsmottaker på/av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå