ATWindsor Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Det finnes ingen grenser for spilleavhengighet...betale for slikt....nei nei nei..cs miljøet må være det mest extreme gamingmiljøet i verden. Herregud, hva er det som er problemet, folk betaler jo for kursing i alt annet, hvorfor er cs så mye mer meningsløst? Klart man kan lære seg ting selv, men ofte tar det kortere tid å få det lært av andre mennesker, bare fordi dere ikke prioriterer cs så er man spillavhegig fordi man er villig til å betale for det? Jeg personlig har betalt for å folk til å lære meg ting mange ganger i livet, kjøretimer, dansetimer, forelsninger på universitet (betales jo bare indirekte, men dog). Og masse andre ting. Cs er ikke noe jeg ville betalt for, men ser dere virkelig ikke hvor nedlatende den holdninga som mange her oppviser er? "Du liker noe annet enn meg, OG er villig til å bruke penger på det, fy ****** så dum du er" er jo det som blir sagt i praksis her. AtW Lenke til kommentar
Corn Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 *snip* Så er da forskjellen så veldig stor fra proffe sjakkspillere til proffe CS spillere? De spiller jo begge bare et spill som du ikke må kunne løfte 200kg i benkpress for å klare. *snap* Sjakk er en godkjent idrett? Det er vel ikke CS blitt? Det finnes jo tross alt en sjakklinje på Norges toppidrettsgymnas også, den dagen du ser CS der så skal jeg ikke protestere Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Det finnes jo tross alt en sjakklinje på Norges toppidrettsgymnas også, den dagen du ser CS der så skal jeg ikke protestere Forundra meg ikke om den dagen kommer Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Heheh, så latterlig da. Sjakk linje. CS linje. -Så, hva studerer du da. -Jeg studerer Counter-Strike du. Enn du da. -Holde på med Warcraft 3: The Frosen Throne. Går opp til muntlig i det til sommeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå