Gå til innhold

Counterstrike når nye høyder av latterlige påfunn.

Anbefalte innlegg

En smule offtopic kanskje, men:

Jeg skjønner ikke dette med Condition Zero. 

Grafikken ser jo akkurat like dårlig ut som på CS. Bygninger og bakken er like diffus og grumsete som før. Merkelig at de ikke har klart å forbedre dette.

cz er bad ! er akkuratt likt osm cs

rett og slett kjedelig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sk.bsd og sk.nuke betaler ikke lønningene til sk spillerne, men det gjør intel!

og det pay for trenings tingen er bra for de som føler for det. Akkurat som man kan betale proffe wc3 spillere for å bli trent av de. Akkurat som i vanlig sport, fin utvikling vil jeg si.

og alle de som sier at cs er så lett og alt, hvor ble dere av i WCG som nylig ble holdt i Asia?

Lenke til kommentar
Er dette så dumt da? Det hele faller på hvorvidt du mener at spilling kan anses som en sport eller ikke spør du meg.

De fleste tenker vel på fotball, håndball etc som sporter mao sporter du må trene fysisk styrke for å bli god i. Men det er jo slik at også f.eks sjakk anses som en sport. Du har verdensmesterskap i sjakk og akkurat som med fotball så arrangeres det kurs i sjakk som koster penger(vel jeg antar det finnes kurs i sjakk ;). Så er da forskjellen så veldig stor fra proffe sjakkspillere til proffe CS spillere? De spiller jo begge bare et spill som du ikke må kunne løfte 200kg i benkpress for å klare.

Ikke at jeg ville betalt akkurat, men jeg synes det ikke er så veldig mye værre enn å betale for å lære sjakk.

Enig med deg her.

Selv om noen (meg inkludert) ikke ville ha betalt noe som helst for å bli lært opp i et spill, så finnes de nok de som vil det - og det syns jeg vi skal respektere ;)

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke dette med Condition Zero. :shrug:

Grafikken ser jo akkurat like dårlig ut som på CS. Bygninger og bakken er like diffus og grumsete som før. Merkelig at de ikke har klart å forbedre dette.

Grunnen til det er at utviklerene vil beholde sin tilhengerskare og de mente et lurt steg i den retningen var å gjøre moderate forandringer.

Lenke til kommentar

Sist jeg spilte cs noe særlig er vel for ca. 4-5 år siden. Merkelig at det har holdt ut så lenge, så elendig det er, og ikke minst; gammalt.

Skjønner ikke vitsen med å bruke en tv uten farger når det fintes et utvalg av mange bedre tver. :shrug:

Lenke til kommentar
Grunnen til det er at utviklerene vil beholde sin tilhengerskare og de mente et lurt steg i den retningen var å gjøre moderate forandringer.

Hadde de ville beholdt sin tilhengerskare hadde de vel for pokker ikke kommet med noe så dumt som skjold da. Slutta med en gang det kom. Er jo ikke morro mere. Jeg må si jeg var rimelig god når det gjelder å storme i cs. meier ned masse folk før jeg dør raskt og effektivt. Men nå... å møte en kis med skjold og bruke masse ekstra tid for å komme rundt dritten. Ikke morro mere.

Lenke til kommentar

Nei, nei, nei..Det er jo helt latterlig.. Man spiller et spill for å ha det gøy og ikke betale for å bli "proff"

Men smart av SK å gjøre det. Mange folk der ute som er villig til å betale 200 for en time cs :wow:

Selv spiller jeg mye cs, men jeg spiller for å ha det gøy ikke for å tape penger.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke vitsen med å bruke en tv uten farger når det fintes et utvalg av mange bedre tver.  :shrug:

Men hva hvis svart/hvit tv sender Simpsons og farge tv'en sender Tv-Shop ;)

I dette tilfellet så gjør det ikke det.

Svat hvit tv`n viser gammle NRK fiske tanken, mens farg tv`n viser Simpson/Futurama/etc.

Lenke til kommentar
og alle de som sier at cs er så lett og alt, hvor ble dere av i WCG som nylig ble holdt i Asia?

Takk, hadde tenkt å skrive det selv ;)

Hvis man setter seg litt inn i proffenes verden i et eller annet spill finner man ut hvor utrolig mye mer det som er åpenbart det finnes.

Lenke til kommentar

Dette har eksistert en stund til Starcraft:Broodwar. Progamere i Korea osv tar betalt for å trene opp folk, men i BW er det litt lettere å se hva man gjør feil enn når man spiller enn CS.

Nå er jeg heller ingen ekspert i verken av disse spillene, har kun spillt CS aktivt i ett år, og nylig sluttet.

Lenke til kommentar
Nei, nei, nei..Det er jo helt latterlig.. Man spiller et spill for å ha det gøy og ikke betale for å bli "proff"

Men smart av SK å gjøre det. Mange folk der ute som er villig til å betale 200 for en time cs :wow:

Selv spiller jeg mye cs, men jeg spiller for å ha det gøy ikke for å tape penger.

hehe, samme som meg - betaler ikke for å spille et gratis spill !

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke dette med Condition Zero. :shrug:

Det er på grunn av at de bruker hl motoren. Bare fiffet opp alt mulig så det skal se så bra ut. Jeg gir cs:cz 1 av 6

Lenke til kommentar

Man trenger da ikke ta såkalte "leksjoner" for å bli god i et spill.

Er ikke problem å bli god i et spill, det går bare på hvor mye man er villig til å "gi".

Var selv på toppen i rtcw en periode, cs er sikkert vanskeligere å bli god i pga 100ganger flere spillere, men allikavel. Skal man være god i et spill, må man dedikere livet derfor slutta jeg etter 2år pro-gaming

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...