Gå til innhold

Counterstrike når nye høyder av latterlige påfunn.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja...jeg ville ikke betalt for det men bra påfunn er det jo. sikkert mange som vil betale. Noen tar cs helt seriøst. Jeg tar det seriøst nok til at jeg blir sur og klager over dårlig statestikk, men du tjener ikke akkurat til livets opphold så slik sett er det ikke akkurat viktig.

Lenke til kommentar

Hvist man tar CS så seriøst at man betaler for og få vite slikt isteden for og ha det gøy og finne ut av taktikker og ting selv så er man desperat.

Men enkelte folk synker så lavt. Men det er ikke så mye og

gjøre med det, slik er verden. Og noen ting kan ikke forandres :)

Lenke til kommentar

Er dette så dumt da? Det hele faller på hvorvidt du mener at spilling kan anses som en sport eller ikke spør du meg.

De fleste tenker vel på fotball, håndball etc som sporter mao sporter du må trene fysisk styrke for å bli god i. Men det er jo slik at også f.eks sjakk anses som en sport. Du har verdensmesterskap i sjakk og akkurat som med fotball så arrangeres det kurs i sjakk som koster penger(vel jeg antar det finnes kurs i sjakk ;). Så er da forskjellen så veldig stor fra proffe sjakkspillere til proffe CS spillere? De spiller jo begge bare et spill som du ikke må kunne løfte 200kg i benkpress for å klare.

Ikke at jeg ville betalt akkurat, men jeg synes det ikke er så veldig mye værre enn å betale for å lære sjakk.

Lenke til kommentar

Selv om jeg langt ifra er noe CS fan, tvert i mot, så liker jeg likevel tanken. Det er på tide at spill og online spilling blir stuerent og ikke noe man gjør i hemmelighet med konstant dårlig samvittighet.

Hvis en så stor gruppe mennesker som CS spillere er villig til å betale for timer så er jo det ihvertfall en tendens mot noe seriøst.

Lenke til kommentar
Selv om jeg langt ifra er noe CS fan, tvert i mot, så liker jeg likevel tanken. Det er på tide at spill og online spilling blir stuerent og ikke noe man gjør i hemmelighet med konstant dårlig samvittighet.

Hvis en så stor gruppe mennesker som CS spillere er villig til å betale for timer så er jo det ihvertfall en tendens mot noe seriøst.

Spiller du med dårlig samvittighet? Mener du med det da?

Lenke til kommentar

En smule offtopic kanskje, men:

Jeg skjønner ikke dette med Condition Zero. :shrug:

Grafikken ser jo akkurat like dårlig ut som på CS. Bygninger og bakken er like diffus og grumsete som før. Merkelig at de ikke har klart å forbedre dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...