aiuL Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Nå kan man faktisk betale for å få leksjoner i spillet av "verdens beste" spillere. For mer info se her : Artikkel Dette blir rett og slett for dumt. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 ja...jeg ville ikke betalt for det men bra påfunn er det jo. sikkert mange som vil betale. Noen tar cs helt seriøst. Jeg tar det seriøst nok til at jeg blir sur og klager over dårlig statestikk, men du tjener ikke akkurat til livets opphold så slik sett er det ikke akkurat viktig. Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 rett å slett latterlig - cs er da ikke så vanskelig Lenke til kommentar
jackson Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Hvist man tar CS så seriøst at man betaler for og få vite slikt isteden for og ha det gøy og finne ut av taktikker og ting selv så er man desperat. Men enkelte folk synker så lavt. Men det er ikke så mye og gjøre med det, slik er verden. Og noen ting kan ikke forandres Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 noe feil med linken til arlikkelen ? får den ikke opp Lenke til kommentar
aiuL Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 Den funker greit her. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Men det er ikke hvem som helst som skal være trener. HeatoN, han spiller jo på "nasjonal-laget til sverige". Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 er jo dum hvis du betaler dette 30 minuter - €20.00 1 timma - €35.00 1.5 timma - €50.00 2 timmar - €65.00 Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Det er jo ikke CS som gjør seg latterlig.. Det er SK's desperate forsjøk på å tjene penger til å betale lønna til spillerene. Sk er trossalt sett på som verdens beste clan, og de tar betalt. Godt betal også. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 hvorfor skal noen betale for å bli god i cs egentlig? det henger jo ikke helt på greip. Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Rett og slett latterlig! 160 kr for en 1/2 time CS Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Er dette så dumt da? Det hele faller på hvorvidt du mener at spilling kan anses som en sport eller ikke spør du meg. De fleste tenker vel på fotball, håndball etc som sporter mao sporter du må trene fysisk styrke for å bli god i. Men det er jo slik at også f.eks sjakk anses som en sport. Du har verdensmesterskap i sjakk og akkurat som med fotball så arrangeres det kurs i sjakk som koster penger(vel jeg antar det finnes kurs i sjakk . Så er da forskjellen så veldig stor fra proffe sjakkspillere til proffe CS spillere? De spiller jo begge bare et spill som du ikke må kunne løfte 200kg i benkpress for å klare. Ikke at jeg ville betalt akkurat, men jeg synes det ikke er så veldig mye værre enn å betale for å lære sjakk. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 bare det at sjakk har vært her i mange år, og kommer til å være her i mange år etter at cs er noe folka på gamlehjemmet snøvler om. Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Selv om jeg langt ifra er noe CS fan, tvert i mot, så liker jeg likevel tanken. Det er på tide at spill og online spilling blir stuerent og ikke noe man gjør i hemmelighet med konstant dårlig samvittighet. Hvis en så stor gruppe mennesker som CS spillere er villig til å betale for timer så er jo det ihvertfall en tendens mot noe seriøst. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 eg får penger av å laddre opp andre sine accounts i warcraft 3 ^^ har gjort det lenge og nå Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Selv om jeg langt ifra er noe CS fan, tvert i mot, så liker jeg likevel tanken. Det er på tide at spill og online spilling blir stuerent og ikke noe man gjør i hemmelighet med konstant dårlig samvittighet. Hvis en så stor gruppe mennesker som CS spillere er villig til å betale for timer så er jo det ihvertfall en tendens mot noe seriøst. Spiller du med dårlig samvittighet? Mener du med det da? Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 En smule offtopic kanskje, men: Jeg skjønner ikke dette med Condition Zero. Grafikken ser jo akkurat like dårlig ut som på CS. Bygninger og bakken er like diffus og grumsete som før. Merkelig at de ikke har klart å forbedre dette. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Spiller du med dårlig samvittighet? Mener du med det da? han synes han er for lite ute. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Huff og huff CS:CZ var dårlig. Hva leksjoner angår. Det finnes leksjoner for mye som er tåpeligere enn CS. Synes det er helt greit, jeg, selv om jeg aldri ville betale for det selv er det sikkert noen som vil det. Lenke til kommentar
Defender Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Hahaha, jeg tar 800 kr timen for å lage grafiske elemeter til bedrifter i Oslo, så jeg er mere verd en Heaton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå