ito_i Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 (endret) Hei, Jeg har Galaxy S2, men batteritiden er så dårlig, pluss jeg har sett nå at mer piksler ser så alt mye bedre ut... hver gang jeg ser på tekst på S2 etter å sett på en bedre telefon så merker jeg teksten ser ut som søppel på den kontra f. eks. Galaxy S3! Pris 4G Lang battertid Mer enn 217 PPI (det er det på S2) Liten Kan godt prøve meg på Windows Phone... Det som er så fint med S2-en er at jeg hatt den siden 2011, og det er ikke en eneste ripe på skjermen!!! Når jeg idag ser en Sony telefon... herregud, de ser så stygge ut etter bruk. Så det hadde vært fint om den tålte det samme som S2. Noen ganger vurderer jeg kanskje bare å kjøpe S6-en... men den er hinsides dyr! Hvor lenge ville denne vart tro? Får jo ikke byttet batteri... Klarer ikke forsvare prisen... Råd og tips taes imot med stor takk Endret 2. april 2015 av ito_i Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Kan jo kikke på en brukt galaxy s5. Ser det er mange nesten ubrukte s5er på bruktmarkedet for tiden. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Liten telefon er ikke så lett å finne lenger. Sonys Compact serie er passe liten uten å være dårlige av den grunn. Galaxy Alpha er nok en like bra telefon som Z3 Compact, men jeg mistenker at Z3C har bedre batteritid. Lumia 735 er en god telefon som passer fint i lomma, og den er ofte på tilbud til rundt tusenlappen. Galaxy S5 som ble nevnt over er ingen dårlig telefon, men den er ikke akkurat liten... Den beste virkelig lille telefonen du får tak i er nok iPhone 5S. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 (endret) 1.pris favoriserer ikke akkurat iPhone 5s. Tips ! Du kan kikke jo på Motorola Moto og Droid smart telefonene. Der er det mange prisklasser og størrelser fra 4". Alt avhenger av hvilke kompromisser du aksepterer.Noen må du ta. Cdon og nedtonet har Sony Xperia Z1 compact til rimelig bra pris rundt 2500 Samsung Galaxy A3 4.5" til 2500 kan også vurderes. Samsung S4 mini får du for i overkant av 1500 http://www.prisjakt.no/product.php?p=1955877& Endret 3. april 2015 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå