Roar F. Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Fargefattig landskap Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Jeg likte dette bildet. Fotsporene forteller om noe som har skjedd, men vi vet ikke hva. Ser ut som to stykker som har gått til og fra hverandre innover i bildet, og et enslig spor ute til venstre. Bra med bilder man kan spinne historier på. Henning Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Så lenge snøen ligger der, forteller den sin lille historie i fantasien, når snøen smelter tar historien slutt. Et godt formidlet bilde. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 2. april 2015 Forfatter Del Skrevet 2. april 2015 Snøen og dermed sporene forsvant fort nok. Takk for kommentarer. Sporene var jeg jeg og kona som lagde kanskje ti minutter før, da vi luftet hundene våre ... :-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Sporsnø så lenge det varte. Greit utsnitt og komp uten å være alt for spennende. Er nok litt skeptisk til 1/3 fotgjengerskilt oppe til venstre. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg