Gå til innhold

Spm ang video-opptak med 6600

Anbefalte innlegg

Hei,

Har nokia 6600 og er veldig fornøyd med den, men jeg skulle ønske det gikk an å filme i mer enn 10-20sekunder pr opptak.

Er det mulig å konfigurere tlf på en eller annen måte slik at den filmer til du stopper opptaket?

Har valg MMC som minne på video-opptakene slik at den har en del lagringsplass, men hvert opptak jeg har foretatt hittill har aldri overskredet 100kb.

Dersom det ikke kan konfigureres; vil det da hjelpe å gå til anskaffelse av et større MMC?

Takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis noen lurer, så er grunnen til at grensen er på 100KB pga det er meningen at videoene skal sendes som MMS. Men det burde vært mulig å ta opp ikke-MMS videoer også... :(

Seriøst?? Mener å huske at da jeg hadde n7250 så fikk jeg beskjed om at et bilde på noen-og-60kb var for stor til å sendes som MMS. Så jeg trodde grensa lå på rundt 50kb...

Så 100kb er max grensa da altså?

Lenke til kommentar
Et program til SX1 som funka på 6600??

De aller fleste programmer til SX1 funker på 6600 da, og omvendt.

Ingen sperre på SX1 nei. Kan ta opp video så lenge det er ledig plass på MMC. Men opptak med lyd er begrenset til 100Kb.

Begrensningene skyldes MMS.

Lenke til kommentar
Jeg sendte mms på over 100kb med min T610. Gikk fint det. Rart det ikke går med nokia. Synd at de videoene man filmer med 6600 ikke kan sendes til f.eks T610.

Har den Camcoder'n til P800en min, og jeg tar opp film opp til ~85kb, men selv om jeg legger ved både tekst og taleopptak (på tilsammen 106kb inkl. film), går det helt fint å sende det til en e-postadresse i hvertfall (som MMS ja)...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...