ozone Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 tviler på at hun hadde giddet å gå å spise middag med han dersom hun visste at han holdt på med meg Hun er jo egentlig det minste problemet her! Hennes motiv kan være så enkelt som at hun bare vil ødelegge for deg... "vil han ikke ha meg, skal den/de nye jammen få bli sjalu på eksen som er sååå postiv og kosete :)" Kanskje hun har en personlighetsbrist som gjør at hun aldri klarer å holde på kjærester, og har en haug med ekser hun omgåes i større eller mindre grad... Hvem vet. Men én ting er sikkert, det er de som er unormale, ikke deg! Jeg kjenner godt den ekle følelsen av underlegenhet man får når man ikke helt vet hvor man står. Men er det noen man skal ha god kommunikasjon med, så er det jo kjæresten! Alle andre kan seile sin egen sjø, men han/hun skal vi jo dele alt med, hele tiden! Når ikke det er sånn, blir det ekkel stemning. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 (endret) Her mangler det kommunikasjon. Du må fortelle din partner hva du føler og tenker. Hvis din partner setter dine følelser så høyt som han bør, så tar han hensyn til dem og deg. Gjør han det ikke så kan du velge mellom å være i et forhold hvor du alltid kommer til å lure, eller å prøve å finne noe hvor du kan være trygg. Å bli i et forhold hvor du ikke er trygg ender gjerne opp med å gå til helvete til slutt uansett, for utryggheten er ofte berettiget og et tegn på at ting ikke er som de burde være. Etter å ha lest tråden to ganger, så er jeg mest enig med denne. Hvis den ene parten ikke forteller den andre hvorfor den er usikker, eller kommuniserer følelsene sine så kan ikke den andre vite. Den andre vet ikke og oppfatter basert på sin erfaring og spiralen slutter ikke.. Her mangler det kommunikasjon. Du må fortelle din partner hva du føler og tenker. Hvis din partner setter dine følelser så høyt som han bør, så tar han hensyn til dem og deg. Gjør han det ikke så kan du velge mellom å være i et forhold hvor du alltid kommer til å lure, eller å prøve å finne noe hvor du kan være trygg. Å bli i et forhold hvor du ikke er trygg ender gjerne opp med å gå til helvete til slutt uansett, for utryggheten er ofte berettiget og et tegn på at ting ikke er som de burde være. Jeg skjønner at han ville dra å besøke sin familie i hjembygda i påsken, men jeg skjønner ikke kontakten med eksen. Ja, magefølelsen sier at det er mer mellom han og eksen, selv om han sier at de bare er venner. Jeg skrev til han at det er nok en grunn til at det ble slutt. Men det kommenterte han ikke. Men sier at de kun møtes som venner. Og i dag skal de spise og snakke litt sammen. Jeg klarer ikke å finne meg i å være en nummer to ihvertfall. Anonymous poster hash: 4b6e9...7a9 Jeg må bare spørre: 1) Er han slik ellers - dvs distansert, ikke interessert i deg osv- altså er det noe ellers som får deg til å føle deg som nummer 2? Eller er det slik at fordi du ikke har "kontrollen" over situasjonen og får for mye tid å tenke så løper tankene løpsk? 2) Jeg er ganske altfor aksepterende - men umiddelbart tenker jeg at en telefon, forklare hva du føler og i hvert fall gi dette en sjanse til å oppklares er bedre enn å sitte på et forum der tankene du hadde nå får rakettbrensel til å kjøre videre....mye er mistet i ord når det skrives mellom personer, og misforståelser kan veldig lett skje, i hvert fall når den ene er emsjonelt koblet mot det mer enn den andre som kanskje ikke forstår hvorfor det skjer en gang. 3) Det er veldig lett å se ting og sammenhenger som ikke er der fordi man bare vil ha logikk i en kaotisk situasjon....her kan usikkerhet, egen usikkerhet han ikke er ansvarlig for, er ansvarlig for osv gjør at man ser koblinger der det ikke er noen...folk er veldig flinke på det, og det kan skape mye unødvendig støy. Jeg overså TS sitt siste innlegg så må legge til noe mer: Fordi du ikke forstår atferd og hvorfor en skulle gidde med mindre en har andre motiver så er den avvikende er slik jeg forstår det siste innlegget. Er du oppriktig på det? Denne delen av innlegget leser jeg som: Men han sier klart nei til å flytte dit. Samtidig så virker det som om han holder både henne og meg "varm" samtidig. Kan være at mistankene mine er helt feil, og at han kun har et bra vennskap med eksen. De har vokst opp sammen i lag. Men jeg klarer ikke å forstå vitsen med å ha den typen kontakt. Han sier at eksen vet om meg, men tviler på at hun hadde giddet å gå å spise middag med han dersom hun visste at han holdt på med meg. En mann i mitt liv bør jobbe for å få meg, og ikke drive på å gå på middager med eksen og samtidig drive å holde det gående med meg. Egoistisk Usikker på seg selv, ikke en gang nødvendig at han er årsak i det Prinsesseoppførsel (siste setning gav meg den) Sneversynt kunne lagt til paranoid - men siden vi ikke vet hvordan forholdet er ellers så blir det dumt...jeg er gjerne tilhenger av å vurdere årsak før handling, dvs jeg vil vite hvorfor noe skjedde og ser ikke nødvendigvis på handlingen så mye, fordi årsaken som oftest i det vesentlig går til roten av problemet... Endret 3. april 2015 av Christian86 Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 tviler på at hun hadde giddet å gå å spise middag med han dersom hun visste at han holdt på med meg Hun er jo egentlig det minste problemet her! Hennes motiv kan være så enkelt som at hun bare vil ødelegge for deg... "vil han ikke ha meg, skal den/de nye jammen få bli sjalu på eksen som er sååå postiv og kosete :)" Kanskje hun har en personlighetsbrist som gjør at hun aldri klarer å holde på kjærester, og har en haug med ekser hun omgåes i større eller mindre grad... Hvem vet. Men én ting er sikkert, det er de som er unormale, ikke deg! Jeg kjenner godt den ekle følelsen av underlegenhet man får når man ikke helt vet hvor man står. Men er det noen man skal ha god kommunikasjon med, så er det jo kjæresten! Alle andre kan seile sin egen sjø, men han/hun skal vi jo dele alt med, hele tiden! Når ikke det er sånn, blir det ekkel stemning. Gud bedre - å spise med eksen fremstår virkelig ikke som så avvik som du putter det altså,....i hvert fall _ikke_ på det tynne grunnlaget som er presentert her. Og jeg står stadig på at vi hjelper med å fremskynde en prosess her eller blåse den massivt opp for ikke noe - i sær når vi kun vet hennes historie av situasjonen og forholdet dem mellom, og den er knapt nok noen linjer... Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Nettopp. Vi kan kun gå utifra hva TS forteller oss, så det å kverrulere videre om deres situasjon og ''gjette'' er like ille, så skjerp deg. Slutt å angripe TS. Dette er ikke ''prinsesseoppførsel'', hun mistenker at typen lyver om å henge med eksen for å glede henne. Det er IKKE greit på noen som helst måte, men i samme vending har jeg allerede sagt at jeg hadde dumpet typen fortere enn fy siden han virker lite seriøs når han ikke engang tenker på hva sin kjæreste vil, for hva hun vil spiller ingen rolle har han allerede sagt til henne. Dette uttrykket han klart da dama måtte bare finne seg i at han har kontakt med eksen, bare der skurrer det jævlig.Det virker på meg som om TS vil ha kommunikasjon men at typen begrenser det og rett og slett setter seg på bakbeina som ett ulydig barn. Det å fortelle noen som du har sex med, deler livet med, kanskje har lyst på barn med, og osv osv osv osv.. at ''Du må bare godta at jeg henger og har kontakt med eksen altså'' er ikke å kommunisere. Han gir henne ikke engang muligheten til å fortelle hvor mye hun misliker dette, og her er det TS sin feil at hun bare godtar dette, når hun egentlig burde klart og tydelig ta tak i situasjonen og prate med typen sin, men hun er sikkert redd for at han vil slå opp og at hun da er alene. Kom igjen TS, det er bedre å være singel enn å være med en kar som virker til å holde både seg og eksen varm...Jeg ville ikke anbefalt dette til noen andre, men ta kontakt med kjerringa på facebook og vær hyggelig. Si hei og presenter deg selv. Så får vi se hva hun sier? Sier hun ''Hvem faen er du og hvordan kjenner DU TYPEN MIN?!'' så har du fått ditt svar og da vet du jo hva du må gjøre. Håper jeg. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Og TS, hvis typen din reagerer jævlig over at du tar kontakt med hans ''bestiss'' så har du også ett svar der. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 (endret) Nettopp. Vi kan kun gå utifra hva TS forteller oss, så det å kverrulere videre om deres situasjon og ''gjette'' er like ille, så skjerp deg. Slutt å angripe TS. Dette er ikke ''prinsesseoppførsel'', hun mistenker at typen lyver om å henge med eksen for å glede henne. Det er IKKE greit på noen som helst måte, men i samme vending har jeg allerede sagt at jeg hadde dumpet typen fortere enn fy siden han virker lite seriøs når han ikke engang tenker på hva sin kjæreste vil, for hva hun vil spiller ingen rolle har han allerede sagt til henne. Dette uttrykket han klart da dama måtte bare finne seg i at han har kontakt med eksen, bare der skurrer det jævlig. Det virker på meg som om TS vil ha kommunikasjon men at typen begrenser det og rett og slett setter seg på bakbeina som ett ulydig barn. Det å fortelle noen som du har sex med, deler livet med, kanskje har lyst på barn med, og osv osv osv osv.. at ''Du må bare godta at jeg henger og har kontakt med eksen altså'' er ikke å kommunisere. Han gir henne ikke engang muligheten til å fortelle hvor mye hun misliker dette, og her er det TS sin feil at hun bare godtar dette, når hun egentlig burde klart og tydelig ta tak i situasjonen og prate med typen sin, men hun er sikkert redd for at han vil slå opp og at hun da er alene. Kom igjen TS, det er bedre å være singel enn å være med en kar som virker til å holde både seg og eksen varm... Jeg ville ikke anbefalt dette til noen andre, men ta kontakt med kjerringa på facebook og vær hyggelig. Si hei og presenter deg selv. Så får vi se hva hun sier? Sier hun ''Hvem faen er du og hvordan kjenner DU TYPEN MIN?!'' så har du fått ditt svar og da vet du jo hva du må gjøre. Håper jeg. Vel - først bruk begrepet "kverrulere" riktig i hvert fall, at jeg ikke er enig med deg er ikke ensbetydende med at jeg kverrulerer....pussig hvordan det ofte brukes som en billig hersketeknikk. jeg har heller ikke angrepet TS utover å reagere negativt på holdninger hun beskriver, og hun beskriver egen situasjon slik jeg leser vesentlig mer enn typen og eksen sitt som kommer mer i de små setningene, i tilegg mangler info om forholdet ellers...noe som vitterlig fremkommer i spørsmålene ovenfor...hoppet du over en del tekst og spørsmål eller? Hva angår resten om det du skriver så kan jeg godt være enig at det er dårlig håndtering, men skulle gjerne likt å se konteksten...blir du pushet av noen så blir tilslutt svaret; fuck off...men igjen, det er tankespill. Hva angår det siste så går jo det - men ville jo da kanskje lagt opp tankerekken litt lenger, fordi typen vil definitivt lure på om hun er paranoid...jeg ville da hatt unskyldningen; Jammen - hun er jo tydeligvis en viktig del av livet ditt, og jeg er veldig glad i deg, så ville bare bli kjent med henne - er ikke det greit? Da er ikke forslaget ditt lenger noe som _Kan_ vinkles som paranoid sjalusi, men bare en unskyldig gest om at hun bryr seg og ville bli kjent med vennene hans og ta interesse i livet hans. Blir han sur for det er han bare smålig tenker jeg, men det vil uansett uskyldiggjøre situasjonen om alt dette tilslutt viser at det handlet om elendig kommunikasjon.. edit: Når det er sagt - ja, å være i et forhold hvor en er usikker, ikke føler seg verdsatt (forutsatt man ikke tror man er prinsesse å behandler den andre som dritt osv, uten at jeg sier det er slik her trass i at jeg reagerer på noen holdninger) eller hvor tryggheten i forholdet er vekke av ymse årsaker...å være alene er bedre,...eventuelt om en virkelig må ha noen, få deg et husdyr om du ønsker det - katt, eller hund...jeg byttet eksen med plan om hund...men hun skapte enorm utrygghet med spotane ønsker om å slå opp.. Endret 3. april 2015 av Christian86 3 Lenke til kommentar
ozone Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Gud bedre - å spise med eksen fremstår virkelig ikke som så avvik som du putter det altså,....i hvert fall ikke på det tynne grunnlaget som er presentert her. Jeg uttaler meg bare på grunnlag av det trådstarter sier, og at han ikke vil høre noe om hva hun synes om at han reiser vekk fra henne og treffer en annen kvinne jevnlig, som i tillegg er eksen hans... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. april 2015 Forfatter Del Skrevet 4. april 2015 Nettopp. Vi kan kun gå utifra hva TS forteller oss, så det å kverrulere videre om deres situasjon og ''gjette'' er like ille, så skjerp deg. Slutt å angripe TS. Dette er ikke ''prinsesseoppførsel'', hun mistenker at typen lyver om å henge med eksen for å glede henne. Det er IKKE greit på noen som helst måte, men i samme vending har jeg allerede sagt at jeg hadde dumpet typen fortere enn fy siden han virker lite seriøs når han ikke engang tenker på hva sin kjæreste vil, for hva hun vil spiller ingen rolle har han allerede sagt til henne. Dette uttrykket han klart da dama måtte bare finne seg i at han har kontakt med eksen, bare der skurrer det jævlig. Det virker på meg som om TS vil ha kommunikasjon men at typen begrenser det og rett og slett setter seg på bakbeina som ett ulydig barn. Det å fortelle noen som du har sex med, deler livet med, kanskje har lyst på barn med, og osv osv osv osv.. at ''Du må bare godta at jeg henger og har kontakt med eksen altså'' er ikke å kommunisere. Han gir henne ikke engang muligheten til å fortelle hvor mye hun misliker dette, og her er det TS sin feil at hun bare godtar dette, når hun egentlig burde klart og tydelig ta tak i situasjonen og prate med typen sin, men hun er sikkert redd for at han vil slå opp og at hun da er alene. Kom igjen TS, det er bedre å være singel enn å være med en kar som virker til å holde både seg og eksen varm... Jeg ville ikke anbefalt dette til noen andre, men ta kontakt med kjerringa på facebook og vær hyggelig. Si hei og presenter deg selv. Så får vi se hva hun sier? Sier hun ''Hvem faen er du og hvordan kjenner DU TYPEN MIN?!'' så har du fått ditt svar og da vet du jo hva du må gjøre. Håper jeg. Har sett nærmere på facebooken hennes og hans, mens han har vært i hjembygda. Begge har offentlig åpen facebook. Det virker som om hun driver på med sine ting, og han med sitt. Men regner med at de har møtt hveandre, og jeg vet jo ingenting om de møter hveandre i dette øyeblikk heller. Men det er ikke garantert at det er henne som er den største "trusselen". Det kan godt være at han plutselig finner en annen dame og stikker. Jeg vet ikke hvor jeg har han. Men kontakten med eksen var merkelig i seg selv. Jeg får tenke at hvis han er den typen som jeg skulle ønske at han var, så vil han vise det. Mulig at jeg bør ta en test med noen spørsmål for å høre litt mer med han. Men han kan jo lyve og. Det vet jeg heller ikke. Jeg mener at jeg har sunt av å dumpe han. For han gir meg ikke en trygghetsfølelse. Jeg går konstant usikker. Så jeg får gjøre en av disse tingene: 1. Teste ut, spørre han en del spørsmål, sitte noen krav og se hvordan han svarer disse. Og dermed ta stilling til om han virkelig er seriøs ovenfor meg. 2. Dumpe han og bare gå videre 3. Fortsette forholdet, og se hva som skjer. Anonymous poster hash: 4b6e9...7a9 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. april 2015 Forfatter Del Skrevet 4. april 2015 Nettopp. Vi kan kun gå utifra hva TS forteller oss, så det å kverrulere videre om deres situasjon og ''gjette'' er like ille, så skjerp deg. Slutt å angripe TS. Dette er ikke ''prinsesseoppførsel'', hun mistenker at typen lyver om å henge med eksen for å glede henne. Det er IKKE greit på noen som helst måte, men i samme vending har jeg allerede sagt at jeg hadde dumpet typen fortere enn fy siden han virker lite seriøs når han ikke engang tenker på hva sin kjæreste vil, for hva hun vil spiller ingen rolle har han allerede sagt til henne. Dette uttrykket han klart da dama måtte bare finne seg i at han har kontakt med eksen, bare der skurrer det jævlig. Det virker på meg som om TS vil ha kommunikasjon men at typen begrenser det og rett og slett setter seg på bakbeina som ett ulydig barn. Det å fortelle noen som du har sex med, deler livet med, kanskje har lyst på barn med, og osv osv osv osv.. at ''Du må bare godta at jeg henger og har kontakt med eksen altså'' er ikke å kommunisere. Han gir henne ikke engang muligheten til å fortelle hvor mye hun misliker dette, og her er det TS sin feil at hun bare godtar dette, når hun egentlig burde klart og tydelig ta tak i situasjonen og prate med typen sin, men hun er sikkert redd for at han vil slå opp og at hun da er alene. Kom igjen TS, det er bedre å være singel enn å være med en kar som virker til å holde både seg og eksen varm... Jeg ville ikke anbefalt dette til noen andre, men ta kontakt med kjerringa på facebook og vær hyggelig. Si hei og presenter deg selv. Så får vi se hva hun sier? Sier hun ''Hvem faen er du og hvordan kjenner DU TYPEN MIN?!'' så har du fått ditt svar og da vet du jo hva du må gjøre. Håper jeg. Vel - først bruk begrepet "kverrulere" riktig i hvert fall, at jeg ikke er enig med deg er ikke ensbetydende med at jeg kverrulerer....pussig hvordan det ofte brukes som en billig hersketeknikk. jeg har heller ikke angrepet TS utover å reagere negativt på holdninger hun beskriver, og hun beskriver egen situasjon slik jeg leser vesentlig mer enn typen og eksen sitt som kommer mer i de små setningene, i tilegg mangler info om forholdet ellers...noe som vitterlig fremkommer i spørsmålene ovenfor...hoppet du over en del tekst og spørsmål eller? Hva angår resten om det du skriver så kan jeg godt være enig at det er dårlig håndtering, men skulle gjerne likt å se konteksten...blir du pushet av noen så blir tilslutt svaret; fuck off...men igjen, det er tankespill. Hva angår det siste så går jo det - men ville jo da kanskje lagt opp tankerekken litt lenger, fordi typen vil definitivt lure på om hun er paranoid...jeg ville da hatt unskyldningen; Jammen - hun er jo tydeligvis en viktig del av livet ditt, og jeg er veldig glad i deg, så ville bare bli kjent med henne - er ikke det greit? Da er ikke forslaget ditt lenger noe som _Kan_ vinkles som paranoid sjalusi, men bare en unskyldig gest om at hun bryr seg og ville bli kjent med vennene hans og ta interesse i livet hans. Blir han sur for det er han bare smålig tenker jeg, men det vil uansett uskyldiggjøre situasjonen om alt dette tilslutt viser at det handlet om elendig kommunikasjon.. edit: Når det er sagt - ja, å være i et forhold hvor en er usikker, ikke føler seg verdsatt (forutsatt man ikke tror man er prinsesse å behandler den andre som dritt osv, uten at jeg sier det er slik her trass i at jeg reagerer på noen holdninger) eller hvor tryggheten i forholdet er vekke av ymse årsaker...å være alene er bedre,...eventuelt om en virkelig må ha noen, få deg et husdyr om du ønsker det - katt, eller hund...jeg byttet eksen med plan om hund...men hun skapte enorm utrygghet med spotane ønsker om å slå opp.. Enig, av og til kan det føles bedre å ta å deale med kjærlighetssorgen. Komme over han, og leve alene. Anonymous poster hash: 4b6e9...7a9 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Du må se hva du orker og hva han er verdt for deg TS. Jeg ville gått for nr 1 hvis jeg var veldig glad i han, hvis ikke hadde jeg fort bare dumpet han. Det er ikke sunt med ''head games'' i lengden, og hvis du ikke kan prate med han nå hvordan blir det når dere har fått barn? Hva hvis han får jobb langt unna? Du vil alltid leve med denne usikkerheten, fordi ''du må bare godta det''. Fuck han, du er verdt mye mer. 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 (endret) TS, jeg lover deg en ting, det er noe muffens her, garantert. Men så kanskje er han litt usikker da, usikker på deg, på henne, på livet og alt det der.... du vet jo ikke hvilken vei han vipper før han har bestemt seg. Du få bestemme deg for om du vil sitte og vente på avgjørelsen, som garantert blir en smertefull ventetid, eller gå nå og aldri vite om det ville vippet i din favør. Det at han allerede er sammen med deg behøver ikke bety noe, man er singel til ringen sitter på fingern. Endret 5. april 2015 av Henrik2k Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 TS, jeg lover deg en ting, det er noe muffens her, garantert. Men så kanskje er han litt usikker da, usikker på deg, på henne, på livet og alt det der.... du vet jo ikke hvilken vei han vipper før han har bestemt seg. Du få bestemme deg for om du vil sitte og vente på avgjørelsen, som garantert blir en smertefull ventetid, eller gå nå og aldri vite om det ville vippet i din favør. Det at han allerede er sammen med deg behøver ikke bety noe, man er singel til ringen sitter på fingern. Det er noe muffent. Nå var han litt stille i dag, med å sende meldinger. Han pleier å sende mye. Han måtte avbryte tidlig i går, og skrev at han måtte legge seg. Og det var mye tidligere enn normalt...... Nå hadde eksen lagt ut bilder der hun sitter i huset til moren til hans. Og skrev at hun koste seg i huset til moren hans. Får helt vondt i magen jeg Anonymous poster hash: 4b6e9...7a9 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 Du må se hva du orker og hva han er verdt for deg TS. Jeg ville gått for nr 1 hvis jeg var veldig glad i han, hvis ikke hadde jeg fort bare dumpet han. Det er ikke sunt med ''head games'' i lengden, og hvis du ikke kan prate med han nå hvordan blir det når dere har fått barn? Hva hvis han får jobb langt unna? Du vil alltid leve med denne usikkerheten, fordi ''du må bare godta det''. Fuck han, du er verdt mye mer. Enig ... fuck han! Jeg bør stille han litt opp til veggen og spørre han mer om situasjonene. Hvis han ikke tolerer det får han gå. Anonymous poster hash: 4b6e9...7a9 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Syns så fryktelig synd på deg TS 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Du må se hva du orker og hva han er verdt for deg TS. Jeg ville gått for nr 1 hvis jeg var veldig glad i han, hvis ikke hadde jeg fort bare dumpet han. Det er ikke sunt med ''head games'' i lengden, og hvis du ikke kan prate med han nå hvordan blir det når dere har fått barn? Hva hvis han får jobb langt unna? Du vil alltid leve med denne usikkerheten, fordi ''du må bare godta det''. Fuck han, du er verdt mye mer. Enig ... fuck han! Jeg bør stille han litt opp til veggen og spørre han mer om situasjonene. Hvis han ikke tolerer det får han gå. Anonymous poster hash: 4b6e9...7a9 nja, spørre kan du nå gjøre til du blir grønn. Han kan jo bare lyve så mye han orker uansett.... Du får heller innse at det at du har det fælt, ikke er nok til at han orker å endre adferd. Innse det TS, forholdet du er i funker ikke for deg..... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 Syns så fryktelig synd på deg TS Takk for forståelsen. Ja dette funker ikke for meg. Jeg har forsøkt å kommunisere med han om det i kveld. Men han sier at de kun er venner. Han avviser det å kommunisere om den typen ting med å si: må se en film nå, eller være kort. Jeg spurte om det lå mer i "luften" mellom de. Han sa nei. Og fortalte at moren hennes, og broren hadde vært med å besøkt han, og hans familie. De er som i en familie sier han. Mens jeg sitter her og føler meg helt utenfor. Greit at de kan være venner, men kommunikasjonen med han er så tung og vanskelig. Han stikker hver gang jeg vil kommunisere om viktige ting. Anonymous poster hash: 4b6e9...7a9 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 Du må se hva du orker og hva han er verdt for deg TS. Jeg ville gått for nr 1 hvis jeg var veldig glad i han, hvis ikke hadde jeg fort bare dumpet han. Det er ikke sunt med ''head games'' i lengden, og hvis du ikke kan prate med han nå hvordan blir det når dere har fått barn? Hva hvis han får jobb langt unna? Du vil alltid leve med denne usikkerheten, fordi ''du må bare godta det''. Fuck han, du er verdt mye mer. Enig ... fuck han! Jeg bør stille han litt opp til veggen og spørre han mer om situasjonene. Hvis han ikke tolerer det får han gå. Anonymous poster hash: 4b6e9...7a9 nja, spørre kan du nå gjøre til du blir grønn. Han kan jo bare lyve så mye han orker uansett.... Du får heller innse at det at du har det fælt, ikke er nok til at han orker å endre adferd. Innse det TS, forholdet du er i funker ikke for deg..... Enig i at jeg kan nok spørre til jeg blir grønn, for han vil nok verne meg for sannheten uansett. Han virket kort og sur ut i måten han skrev til meg i kveld. Så han er gjerne litt sur fordi jeg kommenterte det. Men jeg måtte. Jeg har ikke slått opp med han, men han må kunne vise mer, og gi mer bekreftelser for at jeg skal kunne fortsette. Anonymous poster hash: 4b6e9...7a9 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Han tar deg ikke på alvor. Du er for myk, han har testet dine grenser og tøyd dem lenger og lenger. Du må ha den famøse "We need to talk" praten med han.. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 Han tar deg ikke på alvor. Du er for myk, han har testet dine grenser og tøyd dem lenger og lenger. Du må ha den famøse "We need to talk" praten med han.. Jeg forsøker å være forsiktig i måten jeg forteller det på til han, og samtidig komme han i møte med at jeg synes at det er fint at han og eksen er venner, men.... samtidig så prøver jeg å forklare at jeg er redd for at han ikke ser på forholdet med meg som seriøst. Men når jeg prøver å fortelle dette så skriver han: jeg skal se en film nå, eller jeg må hente meg noe mat å spise, eller jeg må sove. Dette skjer hver gang jeg prøver å kommunsere om viktige saker med han. Det er derfor jeg tror at han er useriøs mot meg. Men jeg kan ta feil. Jeg gir det sjanse etter sjanse. Men jeg lurer på om det er plass til meg i familien hans, når eksen, moren og resten av familien hennes allerede er så intrigrert der. Anonymous poster hash: 4b6e9...7a9 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 Han tar deg ikke på alvor. Du er for myk, han har testet dine grenser og tøyd dem lenger og lenger. Du må ha den famøse "We need to talk" praten med han.. Jeg tror at han forstår at det plager meg. Men han har sagt før at han aldri er villig til å vrake eksen som venn. Han mener at vennskapet med henne er viktigere enn et forhold,med meg eler en annen dame. Den damen som skal være i hans liv må akseptere at vennskapet med eksen er viktig for han. Han og eksen har opplevd så mye sammen før, at det kan ingen nykommere måle seg med. Derfor har jeg spurt om det er kjærlighet i luften mellom dem, men han sier at det er det overhodet ikke. Anonymous poster hash: 4b6e9...7a9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå