Albert Andersson Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Grønnsisik (hann) ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Påskefjong i habitten, denne tassen -bjarte. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Fantastisk!!! Vakkert!!! Trenger ikke å si mer, bildet sier resten. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Mindre enn blåmeisen, da er det ikke store greiene. Men påskegul og fin er den ! Flott bilde som jeg vil tro er vanskelig å gjøre bedre. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Skulle nesten tro du har skaffa deg eget fuglereservat med det mangfoldet du presenterer om dagen. Skulle jeg være litt kritisk her så går det på greinas plassering som ender ut i nedre venstre hjørne. Jeg forsøkte å dekke til ved å scrolle nedover og fant at det var mulig med en beskjæring nede for å få greina rent ut på nedre ramme uten at pippens klør ble skadelidende. Hvorvidt det ble bedre av den grunn eller rett og slett bare regel- og paragrafrytteri fra min side får heller andre avgjøre da jeg vel er inhabil i så måte. Jeg registrerer noe tap av skarphet gjennom det jeg antar er en croppingprosess, men understreker at jeg selv ville blitt hoppende glad for et slikt resultat av en så liten pipp. Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. april 2015 Forfatter Del Skrevet 2. april 2015 Påskefjong i habitten, denne tassen -bjarte. Hei, Bjarte. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Ja, grønnsisikene kom "som bestilt" i år, og den avbildede er som du skriver, - "Påskefjong i habitten" ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. april 2015 Forfatter Del Skrevet 2. april 2015 Fantastisk!!! Vakkert!!! Trenger ikke å si mer, bildet sier resten. Mvh Torbjørn Hei, Torbjørn. Stor takk til deg også ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. april 2015 Forfatter Del Skrevet 2. april 2015 Skulle nesten tro du har skaffa deg eget fuglereservat med det mangfoldet du presenterer om dagen. Skulle jeg være litt kritisk her så går det på greinas plassering som ender ut i nedre venstre hjørne. Jeg forsøkte å dekke til ved å scrolle nedover og fant at det var mulig med en beskjæring nede for å få greina rent ut på nedre ramme uten at pippens klør ble skadelidende. Hvorvidt det ble bedre av den grunn eller rett og slett bare regel- og paragrafrytteri fra min side får heller andre avgjøre da jeg vel er inhabil i så måte. Jeg registrerer noe tap av skarphet gjennom det jeg antar er en croppingprosess, men understreker at jeg selv ville blitt hoppende glad for et slikt resultat av en så liten pipp. Roar Hei, Roar. Tusen takk for hyggelig, fyldig, analytisk tilbakemelding med gode råd, som skal prøves ut snart ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. april 2015 Forfatter Del Skrevet 2. april 2015 Beautiful !!! Hei, Bekir. Takker og bukker ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. april 2015 Forfatter Del Skrevet 2. april 2015 Mindre enn blåmeisen, da er det ikke store greiene. Men påskegul og fin er den ! Flott bilde som jeg vil tro er vanskelig å gjøre bedre. Vennlig hilsen Ragnar Hei, Ragnar. Tusen takk for hyggelig og positiv tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Delikat som vanlig fra deg og farger og positur er som det skal! God Påske! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Hello Albert. A nice beauteful bird grønnsisik, siskin Happy easter to u M v h Leif Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. april 2015 Forfatter Del Skrevet 2. april 2015 Delikat som vanlig fra deg og farger og positur er som det skal! God Påske! Hilsen Tove Hei, TCL Photography. Takker hjertelig for hyggelig tilbakemelding, og ha en riktig God Påske ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. april 2015 Forfatter Del Skrevet 2. april 2015 Hello Albert. A nice beauteful bird grønnsisik, siskin Happy easter to u M v h Leif Hei, Leif. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Riktig God Påske ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Bare nydelig og påskegult.. Jan Åge Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. april 2015 Forfatter Del Skrevet 2. april 2015 ok Hei, adham. OK ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. april 2015 Forfatter Del Skrevet 2. april 2015 Bare nydelig og påskegult.. Jan Åge Hei, Jan Åge. Hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. april 2015 Forfatter Del Skrevet 2. april 2015 Skulle nesten tro du har skaffa deg eget fuglereservat med det mangfoldet du presenterer om dagen. Skulle jeg være litt kritisk her så går det på greinas plassering som ender ut i nedre venstre hjørne. Jeg forsøkte å dekke til ved å scrolle nedover og fant at det var mulig med en beskjæring nede for å få greina rent ut på nedre ramme uten at pippens klør ble skadelidende. Hvorvidt det ble bedre av den grunn eller rett og slett bare regel- og paragrafrytteri fra min side får heller andre avgjøre da jeg vel er inhabil i så måte. Jeg registrerer noe tap av skarphet gjennom det jeg antar er en croppingprosess, men understreker at jeg selv ville blitt hoppende glad for et slikt resultat av en så liten pipp. Roar Hei igjen, Roar. Jeg har forsøkt å få greinen ut på nedre rammeside, men da blir klørne på fuglens høyre bein finpusset. Jeg har derfor forsøkt en mellomting, - se alternativ versjon. M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg