luistheghost Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Augustkveld i Gamlebyen. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Fint utsnitt, og med lys fra vindu som speiler seg ned på vinduskarm, brostein og blomster. Enkelt og stilig. Vennlig hilsen Ragnar Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Lurte et øyeblikk på om du dokumenterte resultatet av en fordums skjærtorsdags rånertur til Strømstad som endte opp med egen midlertidig hybel med gitter foran vinduet. Men så leste jeg tittelen og tenker at hadde bildet vært i farger så hadde vi antagelig sett flott fargerik villvin til venstre i bildet. Isteden ser vi altså et slett ikke ueffent grafisk blad med god lys og skyggevirkning. Roar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Enkelt og pent. Lyset fra vinduet gjør bildet. Ser en ledning henger ned øverst.. om det kuttes under den blir det tettere utsnitt og et format som kanskje også passer til motivet. Bare en tanke fra min side! MVH Tove Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Flott i all sin enkelhet. God komp og skarphet. Synes s/hv forsterker uttrykket her og fremhever lys/skygge/mørke flott. Former og linjer kommer også til sin rett i s/hv. Veldig bra! Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Enkelt og flott.. Jan Åge Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Hei, Bjarte. Et vakkert og stemningsfullt bilde, som jeg "falt for" ved første øyeblikk, og, - det gjør seg svært godt i s/h ! M v h Albert. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 3. april 2015 Forfatter Del Skrevet 3. april 2015 Mange takk til alle! -bjarte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg