Torbjørn Milje Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Skudeneshavn - 1 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Veldig bra på mange måter, (men litt for hard oppskarping?). Flott utsnitt med god klassisk komp. -bjarte. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Veldig god komposisjon dette, nesten som Norges svar på Venezia. Dekorative skyformasjoner i bakgrunn. Det er ikke noe i veien med verken kamera, objektiv eller fotograf ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 God dybdeskarphet i fint lys henter godt med farger og detaljer. Dybdevirkningen i bildet skal heller ikke gå hus forbi. Det jeg er litt skeptisk til er fragmentet av en døråpning el. l. akkurat nede i høyre bildekant som stadig kaller på oppmerksomheten. Som den late gubben jeg er gadd jeg ikke prøve ut eget forslag som går ut på å kutte i høyresiden slik at endestykket på takrenna forsvinner for det vil gi en roligere høyre kant samtidig som at takrenna ved å bli kuttet av sideramma muligens kan øke spenningen noe også. Formatet blir skadelidende så da blir jo spørsmålet om det finnes noe mer av den gamle ærverdige grå bygningen til venstre som kan kompensere for tapet til høyre slik at det rektangulære formatet kan beholdes. I motsetning til herr Klevberg setter jeg pris på at skarpheten er dratt så langt at den akkurat holder seg noenlunde innenfor det sømmelige - noe jeg selv også setter min ære i å få til etter beste evne uten at evnen alltid holder mål. Roar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Friskt og herlig bilde. Pluss for fuglen der borte i det blå! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Hei, Torbjørn. Skarphet / dybdeskarphet, eksponering, farger og lys er utmerket, etter min oppfatning, og dynamisk omfang synes også å være svært bra ! Bildet viser et sjarmerende stykke"eksotisk" Norge, og har en rolig, harmonisk stemning. Lykke til ved evt. kjøp av nytt fotoutstyr M v h Albert. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 3. april 2015 Forfatter Del Skrevet 3. april 2015 Tusen takk for hyggelige og fine kommentarer. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg