eirik^^ Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Heisann! Jeg har et Canon IXUS 330 digitalt kamera som jeg har brukt mye og er veldig fornøyd med. Men så lurer jeg på om det er mulig å oppgradere firmware på disse kameraene. Ville jo vært naturlig ettersom minnet er digitalt? --eirik Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Vet ivertfall at det er mulig å oppgradere firmware'n på Ixus V kameraene slik at man kan koble den direkte til en printer med Direct Print (?) funksjon. Tror du må lete litt på Canon's hjemmesider for å se om det finnes noe til Ixus 330, men if it's not broken, don't fix it. Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg har lastet med oppdatert firmware til mitt Digital Ixus (første utgaven). Men jeg har ikke lagt den inn ennå, fordi det eneste som rettes, er at klokka ikke skal nullstilles på enkelte spesielle datoer. Det er en god beskrivelse at hvordan det gjøres, og det påpekes også viktigheten av å ha et fulladet batteri når du gjør det. Det er ikke morsomt hvis batteriet er flatt midt i prosessen! Heller tragisk, for da virker ikke kameraet etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå