Snetters Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Hei sitter å spiller csgo så kan jeg spille i sånn 8 min så klikker pcen og fryser helt. Dette har aldri skjedd før og skjønner ikke helt hva jeg skal gjøre er på tg så det er litt kjipt tror kanskje det kan være at den får for lite strøm? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Bruker du noe program til å se hvor varm CPU / GPU er? Hvis den overoppheter skjer det du sier. Lenke til kommentar
Snetters Skrevet 2. april 2015 Forfatter Del Skrevet 2. april 2015 Bruker du noe program til å se hvor varm CPU / GPU er? Hvis den overoppheter skjer det du sier. Hmm dette har jo ikke skjedd hjemme så hvorfor skal den bli varm her? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Bruker du noe program til å se hvor varm CPU / GPU er? Hvis den overoppheter skjer det du sier. Hmm dette har jo ikke skjedd hjemme så hvorfor skal den bli varm her? Når du feilsøker må du starte en plass, da som regel med det enkleste, som er å sjekke om den overoppheter. Lenke til kommentar
wil Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Hei. Jeg har ikke noe svar på hva problemet ditt kan være, men hvis du er på The Gathering nå, så bør det vel være mer enn folk nok til der nede til å hjelpe deg eller? 1 Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 sjekk at ikke noe har løsna etter transport. dvs kjølere o.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå