hdlarsen Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Forførende Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Det er et skarpt og godt komponert bilde. Modellen ser avslappet ut og har fin blikkkontakt med fotografen. Alle de klassiske rekvesittene for et forførende bilde er også til stede. Det jeg imidlertid savner er en mer dramatisk belysning som kunne forsterke stemningen. Veggen kunne med fordell dempes ned, og modellen lyses litt mer opp. Det får du til ved å flytte modellen litt lenger fra veggen og dytte blitsen nærmere modellen. Eksperimenter litt med å variere avstanden blits-modell og blits-vegg så blir det bra. Tror den dramatiske belysningen du hadde i din forrige portrettserie (med tau i bakgrunnen) hadde passet godt til denne settingen også. Lenke til kommentar
hdlarsen Skrevet 2. april 2015 Forfatter Del Skrevet 2. april 2015 Tusen takk for kommentar Mikael Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Tiden vil vise om vi har fått en konkurrent til TCL - Tove Caroline Ovidia Landberg. Absolutt et bra portrett dette. Vinglasset på plass og posituren litt utfordrende uten å være på kanten - og litt for naturlig til å havne i glamourklassen. Ser fram til fortsettelsen. Roar Lenke til kommentar
hdlarsen Skrevet 2. april 2015 Forfatter Del Skrevet 2. april 2015 Tusen takk Roar for kommentar. Jeg kommer nok aldri å bli en konkurent til TLC, hun har noen fantastiske bilder i mine øyner. Men jeg syns dette med å ta bilder av mennesker er både vanskelig å spennende. I dette bilde laget vi et provisorisk studio hjemme i ei lita stue. Mvh Harald Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Likte dette bildet. Det er åpenbart arrangert, selvsagt, men virker ikke oppstablet eller (alt for) kunstig. Det direkte blikket og posituren bidrar til en likeverdighet mellom fotograf og modell. Kjempebra. Lenke til kommentar
hdlarsen Skrevet 2. april 2015 Forfatter Del Skrevet 2. april 2015 Likte dette bildet. Det er åpenbart arrangert, selvsagt, men virker ikke oppstablet eller (alt for) kunstig. Det direkte blikket og posituren bidrar til en likeverdighet mellom fotograf og modell. Kjempebra. Tusen takk Roar for hyggelig kommentar. Mvh Harald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg