Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Ulovlig sterilisering på Sørlandet Sykehus

mar_ette

Anbefalte innlegg

*Fjernet*

Ovenstående er link til video av en mikroskopanalyse jeg gjorde. Hvis du ser på  

opptaket vil du se at det er ingen levende eller døde sædceller i vesken, kun

små dråper. Forstørrelsen er 40x, 100x (her ville du tydelig sett små svømmende

sædceller) og 400x (se spesiellt mot slutten).

Jeg har forøvrig analysert sæden både ved øyesyn og med mikroskop og den var helt steril (ingen

sædceller, og den var garantert ikke det før nevnte narkosebehandling.

Jeg er en mentalpasient på dom og jeg mener beviselig å ha blitt utsatt for en ulovlig

ufrivillig sterilisering under en narkosebehandling av tennene på sørlandet sykehus

Arendal i juni 2014. Jeg opplevde å miste normal seksualfunksjon (ereksjon), eller

funksjonen av prostata (som en jo kutter forbindelsen til ved en sterilisering) fra dag 1

etter denne behandlingen, og jeg hadde normal funksjon på dette området fram til

denne behandlingen. Jeg har også opplevd inngrepet som invalidiserende ettersom jeg

har fått sterkt nedsatt hormonbalanse etter inngrepet noe som sterkt foringer utbytte

av og muligheten til å bedrive fysisk aktivitet. 

Dette er vel strengt tatt en alvorlig forbrytelse etter norsk lov? Kanskje dere burde

rette et lite hint til Sørlandet Sykehus om at de snarest mulig burde tilby meg en 

gjenopprettelses operasjon (som jo skal være mulig ved en moderne sterlisering).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Hvis du vil være anonym, bytt navn på youtubekontoen din! Eller fjern link og last opp til ny konto

Endret av Slettet+130498
Lenke til kommentar

Hei.

I Norge er det kun lov å sterilisere når den som ønsker å bli sterilisert ber om det, men det er også en del tilleggskriterier som kommer inn i bildet som f.eks. alder og psykisk helse. Siste tvangssterilisering ble utført i i Norge på slutten av 70- tallet (1977).

Du skriver selv følgende:

Jeg er en mentalpasient på dom

Sett på bakgrunn av dette ser jeg det mest hensiktsmessig å be deg kontakte sykehuset/ behandler du har kontakt med til daglig. 

Denne tråden stenges, samtidig som lenken til YouTube der navnet ditt kommer frem fjernes.

Vennlig hilsen

KVTL

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...