Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Glattberbert

Anbefalte innlegg

Når en er glattbarbert, er det da slik at det ikke skal være et eneste lite hår i sikte, eller vil litt stubber og litt små hår her og der også gå under kategorien glattbarbert? Har problemer med å forstå hvordan det skal la seg gjøre å være glattbarbert HELE tiden siden det kommer stubber neste dag, med mindre man selvfølgelig bruker andre metoder for å fjerne håret da...

Anonymous poster hash: 7ecc6...be9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når en er glattbarbert, er det da slik at det ikke skal være et eneste lite hår i sikte, eller vil litt stubber og litt små hår her og der også gå under kategorien glattbarbert? Har problemer med å forstå hvordan det skal la seg gjøre å være glattbarbert HELE tiden siden det kommer stubber neste dag, med mindre man selvfølgelig bruker andre metoder for å fjerne håret da...

Anonymous poster hash: 7ecc6...be9

Vil man være glattbarbert, må man barbere hver dag ja. Eller, som du sier, bruker andre metoder for å fjerne håret. Jeg tar en brasiliansk voksing ca. en gang i måneden, og de siste 2 ukene har jeg da litt dunhår der.

Men det er det verdt, for jeg gidder rett og slett ikke barbere meg hver eneste dag.

Anonymous poster hash: 88b0f...41c

Lenke til kommentar

Finnes ikke noe pedo med dette!

At evolusjonen har etterlatt litt hår under armene og i skrittet på oss mennesker, som er ekkelt ved oralsex, er ikke vår feil.

Det er utrolig mye deiligere når en voksen kvinne er hårløs på akkurat dette viktige området på kroppen! Jeg fjerner mye hår der jeg og, for hennes skyld.

For meg er det veldig viktig å kunne se og smake alt på henne, uten å ha en 'regnskog' i veien.

Det kan umulig være pedo når vi begge er over 40  :)

Anonymous poster hash: 85fd0...c42
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Du husker sikkert at du var uten hår før du ble kjønnsmoden. Det er åpenbart noe pedo med denne moten.

Åja, sånn på samme måte som det er noe pedo med at menn barberer skjegget sitt?

Eller det at folk rett og slett tar og VASKER SEG, slik at de slipper å stinke gamp, men isteden lukter friskt som et lite barn som ikke har samme markante svettelukt som voksne?

srsly

• Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Det gjelder bare å barbere mot hårene((((selvom helsesøstre & co lærer ungdom at man aldri må barbere mot hårene)

Lenke til kommentar

Vil jo kanskje ikke være fullstendig silkemykt hele tiden, men for et godt resultat kan du barbere daglig, mot hårene, bruk rene og skarpe blader og vær forsiktig når du tørker deg, ikke dra håndkle hardt over området du har barbert. Skyll området med kaldt vann, da vil porene lukke seg og sjansen er mindre for at du får små røde prikker osv. Ta på babyolje eller lignende, da blir det mykt og godt! Gjør du det hver dag bevarer du det glattbarbert, og etterhvert blir huden vandt med det og det blir en rutine. Funker i iallfall for meg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...