AnonymDiskusjon Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Hei, Jeg er 18 år gammel og hadde tinnitus i det høyre øret. Det forsvant etter to uker, også etter to dager med stillhet, oppstod det en svak, susende lyd i det andre øret, som jeg helt sikkert kunne levd med. Problemet er at 6 dager etter den nye tinnitusen fikk jeg metallisk ekko - lyd i det øret jeg opprinnelig fikk tinnitusen i. Det er litt dypt, og lyden forvrenges høyt. Ekkoet oppstår når folk snakker normalt, eller fra TVen. All lyd skaper metallisk økko, til og med musikk. Hjelp. Noen som vet noe eller har erfaring? Jeg har ikke vært hos legen nei. Anonymous poster hash: f9e05...1f1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. april 2015 Forfatter Del Skrevet 2. april 2015 Det er som om man hører i et kjell hele tiden, liksom som om lyden kan holdes inne i øret og man kan høre derfra Anonymous poster hash: f9e05...1f1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. april 2015 Forfatter Del Skrevet 3. april 2015 Bump Anonymous poster hash: f9e05...1f1 Lenke til kommentar
Dromle Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Jeg har tinnitus og har også slik metallisk ekko av og til. For meg er det eneste som hjelper på ekkoet er å la øret få hvile, dvs kutte ut musikk, radio og TV til ekkoet forsvinner. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Det er kanskje noe slikt: http://en.wikipedia.org/wiki/Hyperacusis Lenke til kommentar
Sibirkatten Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Føler du deg svimmel i tillegg? Da er det mulig at du bør utredes for sykdommen menieres. Mannen min hadde sitt første "anfall" slik du beskriver det bare at han også ble svimmel og fikk noe balanseproblemer. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 (endret) Høres ut som ørebetennelse om du spør meg, men la nå ikke oss forumfolk diagnostisere deg. For å si det slik så kan jeg dra frem Syfilis, Chrons eller kreft som eksempler på sykdommer som passer symptomet ditt, og det betyr ikke at det er problemet ditt. Dra til legen. Endret 6. april 2015 av Gavekort 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå