T/A 455 Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Har vell spilt stort sett alle selv, min favoritt er Porche Challenge. Need for speed hot puirsut II var en stor skuffelse, all realisme var borte. Men de klarte da å gjøre imponerende ting med Porche challenge også, feks Porche med automatgir , det er noe som aldri har eksistert. I Nedd for speed III klarte de i allefall å ha forskjellig antall gir på biler med automat gir og manuelt. En Corvette med automat gir har 4 gir ikke 6 som en med manuelt gir det syntes jeg var bra i det spillet. Nå gir de ut Underground, etter det jeg har hørt skal vell dette vist nok være like urealistisk som de andre. Har spilt Street legal og Street legal Redline Mn disse spillene er jo så fulle avbugs så du må jo nesten vente til spillet er utdatert før alle feilene er rettet på. Er foreløpig missfornøyd med det som gis ut fra EA for tiden men får da håpe at det kommer noe bra etter hvert Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 min mening er at nfs-serien er den beste serien men bilspill har mye morro Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Etter min mening så er NFS-serien knall fra,fra NFS:HP til NFS:Underground.Utrolig bra gameplay og det hele.Jeg bryr meg egentlig ikke så må om realismen jeg da.Men skal du ha et spill med realisme så bør du kjøpe deg Grand turismo serien til psx og ps2.Om du har ps2 da. Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 GT serien er også knall bra ! - - - - - - - -- - - -- - - - - - - - - - gleder meg skikkelig til undergrond Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Søren, NFS Underground demoen funker ikke hos meg....(?) For dere andre den til å funke? Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Funker som bare det den og den er heftig bra etter min mening. Bare gå på kontroll panel og på regional options velger du Engelsk (Australia). da funker d skal du se Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Men de klarte da å gjøre imponerende ting med Porche challenge også, feks Porche med automatgir , det er noe som aldri har eksistert. Ikke for å være vrien, men det der er feil. Flere modeller leveres med Tiptronic, til og med Turbo. Sådetså. Porsche er nok min favoritt i serien, men det første spillet var også veldig artig. En kamerat hadde ratt (ikke helt vanlig på den tida). Det var sinnsykt moro. Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Porsche er nok min favoritt i serien, men det første spillet var også veldig artig. En kamerat hadde ratt (ikke helt vanlig på den tida). Det var sinnsykt moro. min å - porsche var utrolig morro - så lnege det varte Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Shit! Det var kult!!! Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 liker CMR 3 jeg det er også bra da Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Hadde 1'ern, digget det, spilte demo'en på 2'ern, likte det ikke... så spilte jeg 4'ern, Porche Unl., HP2 og laster ned demoen for Underground nå... blir spennende å se da Apropos realisme, noen som husker den cheat-super-ultra-bilen fra NFS 1 ? Lol, gikk i 900 km/t+++ :D Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Se Her for NFS:Underground demo Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Wow, dette var dødskult! Ser ut til å bli det beste NFS spillet ihvertfall, men wheels er et must! Kult med motion blur effekten også, selv om jeg ble litt bilsyk til tider! Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Saa langt er det NFS 1 og NFS : Porsche som er bra synes jeg , har ikke spilt demoen til UG ennaa skal laste den ned inatt . Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Vel, den er jo bra arcade da, men utrolig morsom. Hentet forresten ned og testet NASCAR 2004... Eh? Hva er vitsen(?) Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Proevde demoen naa , er nok altfor arcade for meg , likte til og med HP2 bedre . Tror heller jeg skal begynne aa se meg om etter noen rally-spill Lenke til kommentar
Arm Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 NFS serien er den beste useriøse billspill serien. Mye moro med NFS HP2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå