Gå til innhold

Er Need for speed serien bra?

Anbefalte innlegg

Har vell spilt stort sett alle selv, min favoritt er Porche Challenge. Need for speed hot puirsut II var en stor skuffelse, all realisme var borte. Men de klarte da å gjøre imponerende ting med Porche challenge også, feks Porche med automatgir :wow: , det er noe som aldri har eksistert. I Nedd for speed III klarte de i allefall å ha forskjellig antall gir på biler med automat gir og manuelt. En Corvette med automat gir har 4 gir ikke 6 som en med manuelt gir det syntes jeg var bra i det spillet.

Nå gir de ut Underground, etter det jeg har hørt skal vell dette vist nok være like urealistisk som de andre. Har spilt Street legal og Street legal Redline Mn disse spillene er jo så fulle avbugs så du må jo nesten vente til spillet er utdatert før alle feilene er rettet på. Er foreløpig missfornøyd med det som gis ut fra EA for tiden men får da håpe at det kommer noe bra etter hvert

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter min mening så er NFS-serien knall fra,fra NFS:HP til NFS:Underground.Utrolig bra gameplay og det hele.Jeg bryr meg egentlig ikke så må om realismen jeg da.Men skal du ha et spill med realisme så bør du kjøpe deg Grand turismo serien til psx og ps2.Om du har ps2 da.

Lenke til kommentar
Men de klarte da å gjøre imponerende ting med Porche challenge også, feks Porche med automatgir :wow: , det er noe som aldri har eksistert.

Ikke for å være vrien, men det der er feil. Flere modeller leveres med Tiptronic, til og med Turbo. Sådetså. ;)

Porsche er nok min favoritt i serien, men det første spillet var også veldig artig. En kamerat hadde ratt (ikke helt vanlig på den tida). Det var sinnsykt moro.

Lenke til kommentar

Hadde 1'ern, digget det, spilte demo'en på 2'ern, likte det ikke... så spilte jeg 4'ern, Porche Unl., HP2 og laster ned demoen for Underground nå... blir spennende å se da ;)

Apropos realisme, noen som husker den cheat-super-ultra-bilen fra NFS 1 ? Lol, gikk i 900 km/t+++ :D:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...