aklla Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Fikk Mail om at hbo gir ut gratis Chromecast til gamle kunder som registrerer seg. Man må bare reaktivere kontoen og bestille en Chromecast står det. Litt lengre ned står det man må registrere epost og navn for å få den. Jeg har nå aktivert kontoen min, men er jo ingen låte å verken bestille eller registrere navn og epost for å få det. Det er riktignok 1 april, men det står ingen steder at dette er en spøk. Noen som vet noe mer om tilbudet? Lenke til kommentar
Sharpnez Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Leste en kommentar om at det er gjort en feil og at de sender ut mail til de 5000 føste om at de kan bestille. Får vente å se.. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. april 2015 Forfatter Del Skrevet 1. april 2015 Fikk link nå, er ca 1000 igjen Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Reaktiverte brukeren min for halvannen time siden. Enda ikke fått noen mail. Får vente å se. Lenke til kommentar
Neopan Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Jeg reaktiverte for drøye 4,5 time siden og har fortsatt ikke fått noen ordrebekreftelse. Virker som HBO har hatt kuk i computer'n:http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=12481&zoneid=5 Lenke til kommentar
Neopan Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Jeg fikk ordrebekreftelsen kl. 7:47 i dag, så det tok drøye 12 timer fra jeg reaktiverte. Det sto at det var 811 igjen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Fikk tak i jeg også. Var 75 stk igjen når jeg gjorde det. Lenke til kommentar
Sharpnez Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Fikk error på linken, så regner med det er tomt. Fikk jo ikke meld før på morningen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå