insider Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 menge bra forslag liker golfen (over ) og Lancia Delta HF Intergrale de var drittøffe ! kom med flere biler - har ike bestemt meg enda kom gjrne med bilder og linker BTW: post nr 500 *grin* Lenke til kommentar
gixer Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Nissan 200SX:1.8 liter turbo med bakhjulstrekk... Need I say more? Du får ikke Nissan 200SX S14 til 100.000 kr da. : S14 har en toliters motor. S13 har 1.8l. Derfor mente jeg seff S13. Og jo, s13 kan bli en tøff bil! Lenke til kommentar
JonV Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Det som er så kjedlig med Golf er at ALLE har de Hold deg unna Golf hvis du vil ha noe "Eget" Ellers er det en på jobben som har en Golf3 med 225Hester på hjula til Salgs Lenke til kommentar
insider Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 Ellers er det en på jobben som har en Golf3 med 225Hester på hjula til Salgs har du et bilde av den eller ? nissan 200sx s13 var jo drit kul da *søke etter på autodb* Lenke til kommentar
JonV Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Nei har ikke bilde men kan skaffe til mandag Blå i farge men Pen styling og hel og pen. Lenke til kommentar
insider Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 Nei har ikke bilde men kan skaffe til mandag Blå i farge men Pen styling og hel og pen. bra *glede seg* vet du hvor mye det koster å forskikre den ? Lenke til kommentar
JonV Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Nei men sikkert Altfor mye Lenke til kommentar
insider Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 hehe, men alikevel var en vevla fin bil ! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 hehe, men alikevel [Her er et bildet av en litt styla, ikke alt for fin Nissan 200SX S13] var en vevla fin bil ! Javel. Så du syns ikke disse er finere? Nissan 200SX S14 Nissan 200SX S15 Lenke til kommentar
insider Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 we pene dem men de får du vel ikke til under 100 tusen tror jeg serlig s15 var rå ! Lenke til kommentar
JonV Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 hadde jeg vært single og skulle hatt en morsom sprek bil til Rundt 100000,- så hadde jeg skaffa meg en Lancia Delta HF Intgrale, eller en Mazda 323 4X4 Turbo:) 4X4 hadde vært et must Lenke til kommentar
insider Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 skal seriøst vurdere Lancia Delta HF Intgrale ! tøffe bilder mazra 323 turbo: Lenke til kommentar
RIP Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=325836 <-- mye bil for pengene http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=322778 <-- alt for mange hestekrefter og 750kr i forsikring pr år! og ingen årsavgifter! http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=335424 <-- om du vil ha gocart Lenke til kommentar
insider Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 liker ikke helt dissegnet på denne bilen - de 2 runde lyktene nedrest på fronten Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 ER jo japsebil, de pleier å holde evig, det er fint. Liker de to lyktene litt jeg, sikkert kjekt å ha når man skal kjøre fort på kvelden. Lenke til kommentar
insider Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 ER jo japsebil, de pleier å holde evig, det er fint. Liker de to lyktene litt jeg, sikkert kjekt å ha når man skal kjøre fort på kvelden. sikkert en grunn at de er der ja - kjekt å ha men Audi Ur Quattro: link: Audi Ur Quator Bilde: er dette bare tull ? noen sa det var sport quattro og at du helst ikke fikk dem under 5 - 600 tusen og den ligner på den dalbeck har ! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 men Audi Ur Quattro: link: Audi Ur Quator Bilde: [bilde av en Audi Ur Quatro] er dette bare tull ? noen sa det var sport quattro og at du helst ikke fikk dem under 5 - 600 tusen og den ligner på den dalbeck har ! Bare tull den greia der. Hvis du leser gjennom nøye hva som står der, så skjønner du hvorfor. Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Ja, mye kan sies om 240, ser ut som tanks, og tåler tilsvarende....... tåler sikkert et par turer i grøfta men peiling hvor billig du kan få en s2 ? Kan du drite litt penger til meg også? Du må nesten kunne det hvis du skal forsikre den... Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=335424 <-- om du vil ha gocart Ja! Har tidligere i tråden anbefalt 323 og den der var jo sjef. Har kjørt en sånn en gang, og den gikk noe sykt. Var bare eg som var pingle på vinterføre (flatpakka nyssnø ----> = Glatt!) som hindra at eg dro på mer. Ok lyktene var litt stygge men ellers er den digg. Har vurdert å kjøpe en sånn, men har ikkje råd og prioriterer ikke bil pga. studier. :-| Men dersom du ikke har "peiling på bil" på mekanikernivå, husk å ta den på en NAF-test før kjøp. Det kan spare deg for mye problemer. Koster en stor pengelapp. Lenke til kommentar
insider Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 dette må være jævli billig for en sånn fin audi s2 185000 km. Racing green met.320 Nm,Org bil med skinn,klima,4xel vind/speil,startsperre,stor kj.komp,ABS,s.lås,K&N filter,dumpvalve,CD/RDS.6 høyt,EU.OK,mye nytt,meget vellh kr. 119.000,-. link skal ringe på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå