insider Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 dene r litt for dyr til meg da Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Har du penger til en Audi A4 1.8T så gå for den! Standard har den 150hk, men som vår mann Jan Erik Larsen sier "litt pling og litt plong" så får du fort mer hester! Genial mann det Til trådstarter: Ser ut som du har skjønt opplegget. Rock on! Lenke til kommentar
insider Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) hehe takk takk men her er det bil ! ur quattro 110tusen og en til Ur quattro 150tusen - litt dyr men :\ konge bil da ! Endret 3. desember 2003 av insider Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Dyre de vognene der...er ikke det sjeldne også? Lenke til kommentar
insider Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 jo, det er de enstete som er til salgs .. sport quattro er enda mer eksterm da men koster flesk .. 1/2 mill oppover Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Men tror du uansett har havnet på riktig hylle om du har funnet deg en bil, der du har råd til forsikring, og kan kjøpe litt "stash" til bilen din, slik at du gjør den litt til "din egen bil" Lenke til kommentar
insider Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 ja har tengt på luma styling eller noe sånt fullt sett med bredda frontfanger og bakfanger , sidesjørt, grill og en heftig spoilder koster 23 tusen .. + trenger sikkert noen felger 17" / 18" eller noe vet om noen som er phett som ikke er alt for dyrt ? trenger også sikket noe annet små ting http://www.caprizonetuning.com/ Lenke til kommentar
CALIE Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Dersom du skal ha styling bør du ta kontakt AST performance på 55981710. De har en avdeling i Bergen og en i Stavanger området. Lenke til kommentar
insider Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Dersom du skal ha styling bør du ta kontakt AST performance på 55981710. De har en avdeling i Bergen og en i Stavanger området. kk, hvilke merker selger de ? til alle biler ? Lenke til kommentar
oya Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 hehe takk takk men her er det bil ! ur quattro 110tusen Hvem i fan er så dum at de kjøper en bil som er så gammel. Lenke til kommentar
dreadful Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Det er en bil for spesielt interresserte ville jeg si. Bilen har et enormt kraft potensiale, men det er en del som må gjøres. Lenke til kommentar
hart Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 hmmm. 82 model. Den er virkelig stilig, men jeg skulle tro at Audi har klart å utvikle både hjuloppheng og motor rimelig langt på 20 år. Sikker på at du vil legge 110 lapper på bordet for en gyngehest? 30-40k maks for noe så gammalt. Lenke til kommentar
gixer Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Hvem i fan er så dum at de kjøper en bil som er så gammel. Ai ai ai.. jeg skulle ha slått deg sanseløs gutt! Jeg anbefaler at du søker litt rundt og leser om bilen så skjønner du hvorfor den er så spesiel. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Den bilen er kjent for å være genialt bra. Top Gear kjørte en Audi Sport Quattro mot en Evo 6, og den havnet ikke langt bak. Det sier sitt, Audien de kjørte var 17år gammel. Lenke til kommentar
hart Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Den bilen er kjent for å være genialt bra. Top Gear kjørte en Audi Sport Quattro mot en Evo 6, og den havnet ikke langt bak. Det sier sitt, Audien de kjørte var 17år gammel. Ja.. det var en sport Quattro.. Men det er vel ingen som har nevnt en slik her. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Det er en Ur Quattro, så vidt jeg husker har den rekke 5'ern. Den er det fart i, og et enormt trimmingspotensiale i tillegg. Dahlbeck kjører audi rekke 5 i golfen sin, ikke uten grunn. I tilleg har den bilen gått kort, 129000 er skjeldent, om det stemmer er en annen sak. Det er en bil med kjøreegenskaper langt forut for sin tid. Lenke til kommentar
insider Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 ja den har gått lite og det er en konge bil ! sport quattroen har enda mer hester enn utquattroen kan fort komme opp i en 400 - 500 hester med urquattroen. . tror det drar fra det meste da Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 ur quattro var jo mildt sagt stygg... jeg likte den ikke! Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 ur quattro var jo mildt sagt stygg... jeg likte den ikke! jeg syns den der'e quatroen der var dritt rå jeg. hadde jeg hatt rå så hadde jeg vurdert den. Lenke til kommentar
insider Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 ur quattro var jo mildt sagt stygg... jeg likte den ikke! jeg syns den der'e quatroen der var dritt rå jeg. hadde jeg hatt rå så hadde jeg vurdert den. ja bilen er helt RÅ ! jeg liker den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå