Lapette Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg har kjøpt meg ny vifte, som skal erstatte den gamle.. Kabinettvifte.. Kan jeg ta ut den gamle og sette i den nye mens dataen er på, eller kan det skape kortsluttning? Ikke spør hvorfor jeg vil ha dataen på, den må bare ikke skrues av av personlige grunner : Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 skal gå bra men det er absolutt ikke anbefalt, skru av pcn :!: Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 LOL, få høre.... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Hvis vifta ikke kjøler ned en veldig varm komponent så burde det gå helt fint. Har gjort det selv mange ganger. Eneste var i en maskin med VELDIG svak strømforsyning at maskina reset'a seg da jeg kopla vifta inn igjen. (Vifter trekker mye strøm idet de starter). Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 har gjort det mange ganger, det går fint bare pass fingrene Lenke til kommentar
[ergo] Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg ville ikke gjort det, men jeg er overforsiktig pga mange uhell med kortslutting.. dvs. 3 ødelagte 2k hovedkort ergo Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Det går, men det er en sjanse for at ting går til Hevlete.... Hvorfor vil du ikke skru den av? Laster du ned pr0n nå, da? Lenke til kommentar
kosh Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 hehe...gøy med laaang uptime i linux antar jeg? Lenke til kommentar
[ergo] Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Uptime er gøy en stund men du må slutte å være så avhengi av det, du må alltids skru av pcæ'n en gang. ergo Lenke til kommentar
snole Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Hvis det er en sånn liten kontakt som skal på hovedkortet (mener den heter Molex) så er det bare å bytte. Har gjort det massevis av ganger. Pass bare på at du ikke bommer da. Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 PC'en min kræsja da jeg gjorde det!! Prosessoren er ødelagt, hovedkortet brandt opp og rammet er hei sveis... HVORDAN KUNNE DERE?!?! Neida, det funka så fint så, takk for hjelpen.. Kan ikke skru av PC'en fordi jeg laster ned noe fra en god kilde som jeg har stått i kø i dageshvis for å få tak i !! Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 jeg har kortsluttet pcen min ørten gnager - funker fortsatt flaks kansje Lenke til kommentar
It's me Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Har aldri slått av pc for å koble til/fra vifter, og pcene mine lever fortsatt. Lenke til kommentar
A|3x Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Har kortslutta IBM`n flere ganger, men alt har gått bra Har forresten kobla fra\til vifter og katoder mens den var på uten at noe skjedde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå