MrCusNT Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Hei. Jeg skal få et nytt headset for maks 1000 kr. Den skal få kjøpt på butikk og ha veldig god lyd, mic og være god å ha på. Jeg vil ha surround og skal spille spill som battlefield 4 og cs go. Hvem burde jeg kjøpe? Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 (endret) Veldig god lyd? Høhøhøhø. Alt er vel relativt. https://www.komplett.no/hyperx-cloud-gaming-headset/813132?gclid=CIfu1OO81cQCFWbnwgodWZgA7w https://www.komplett.no/hyperx-cloud-ii-gaming-headset/835972 Dette har jeg ikke hørt et vondt ord om før, ser ut som om det er nesten likt Beyerdynamic i konstruksjon. Det burde ikke knekke hvert halvår slik osm G35 gjør. Anmeldere sier det høres bra ut også. Jeg har selv ikke prøvd det. Endret 1. april 2015 av Chris93 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Det er akkurat samme som qpad 90 som jeg selv har. Syns det er meget godt til prisen som er rundt 600. Vet ikke om det er verdt å betale noe ekstra for at det står Kingston merke på det, virker bare mer oppjålet egentlig. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 http://www.pcgamer.com/the-best-wireless-gaming-headsets/ Pc-gamer skrev akkurat artikkel om trådløse headsett Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 1. april 2015 Forfatter Del Skrevet 1. april 2015 Jeg vil ha god lyd til å høre alt rundt meg, bassen skal være bra når granater sprenger og jeg skal ikke høre mye/noe utenfor headsetet. Min venn har razer kraken pro 7,1 chroma, men jeg vil ikke ha samme. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Disse qpad 90 har veldig god støydemping. Jeg hører ikke telefonen ringe eller når folk bruker ringeklokka mi, som er ganske høy mens jeg spiller. Knapt nok man hører en person som står ved siden av deg. Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 1. april 2015 Forfatter Del Skrevet 1. april 2015 Den skal også være stereo. Hvordan er Astro A40? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 (endret) HyperX cloud fra Kingston. Funker som bare faen til CS:GO pluss at mikrofonen er veldig klar. Det er som sagt meget god lyd i disse da de benytter Beyerdynamic teknologi. Er også avtagbar mikrofon, og kort ledning slik at den kan brukes på bussen uten trøbbel også Følger også med diverse kabelforlengere og 4pols plugg som alternativ Endret 1. april 2015 av morgan_kane Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Hyperx Cloud 2 vil nok være det beste kjøpet du kan gjøre. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Som sagt, disse er bare en litt oppjålet qpad 90. Jeg syns de var styggere. Folk får velge hva dem vil for min del, tenkte bare jeg skulle nevne det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå