hellblazer91 Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Drev og skiftet bremseskiver på en celica 2000 modell i dag. Foran gikk ting greit. Bremsecaliperen bak var litt uforstårlig når jeg monterte på bremseklossene. De to boltene som bremseklossene skal glide på, ligger der uten noen form for fester.Bekymrer meg for at vibrasjon vil medføre at boltene faller av. Mangler jeg noe til boltene? De er gjengeløse. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Ikke noe tapp på den andre siden? Ser forresten at du har sausa noe inni granskauen med kobberpasta, vil bare minne på at den ikke går spesielt bra overens med gummi, som kan bli svekket og gå i oppløsning. Så greit å sjekke at du ikke har fått noe på gummideler. Litt kjipt å få en kaliper som henger fordi gummien har revnet og stempelet har satt seg fast pga møkk. Lenke til kommentar
hellblazer91 Skrevet 1. april 2015 Forfatter Del Skrevet 1. april 2015 Ikke noe tapp nei, de andre som jeg tok ut satt fast på plass på grunn av rust. Du tenker på gummien til glidepinnene eller? De er er ikke i kontakt med pastaen nei. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Glidepinnene og stempelet jeg tenkte på ja. Du kan jo prøve å finne en delekatalog, da ser du fort om noe mangler. Lenke til kommentar
hellblazer91 Skrevet 1. april 2015 Forfatter Del Skrevet 1. april 2015 Har prøve å se litt rundt, men det ser ikke ut som om jeg mangler noe... aaah irritasjonsmoment Lenke til kommentar
hellblazer91 Skrevet 1. april 2015 Forfatter Del Skrevet 1. april 2015 Tror jeg fant ut av det, takk allikevel Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Skriv gjerne hva det var, i tilfelle andre lurer på det samme i framtiden Lenke til kommentar
hellblazer91 Skrevet 1. april 2015 Forfatter Del Skrevet 1. april 2015 Selvfølgelig Var egentlig åpenbart, men jeg tenkte ikke over det. Det var en hull gjennom bolten. Tenker at det skal monteres en form for saksesplint/hårnålsplint på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå