Emil C. Fredhammer Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Storsteinen på Fløya Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Hvis du scroller opp og dekker til så bildekant havner akkurat i den blå åpningen mellom det store grå oppe og ei lita grå strime vil du antagelig oppdage hvordan dybdefølelsen øker. Da havner du omtrent på grunnregelen som sier 1/3 til himmel og du forstår at det som ble borte er både overflødig for bildet og drepende for bildets dybde. Gjerdestolpen akkurat i venstre bildekant trekker oppmerksomhet så 2 mm. kutt der vil være en fordel. På nedre ramme ser jeg et element som bør klones eller kuttes vekk akkurat der diagonallinja av snøen går ut på ramma. For presentasjonen ville jeg brukt en mellomgrå bakgrunn som får bildet bedre fram enn hvit da det jo er så mye hvit i bildet. Enten det eller en avslutningslist eller ramme hvis du absolutt vil ha hvit bakgrunn. Slett ikke sikker, men jeg ville prøvd et ekstra klikk for skarphet eller to for å se virkningen. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg