TheKims Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 (endret) Som overskriften sier så vil ikke Afterburner la meg overklokke memory på mitt skjermkort. Har et MSI GTX 980 Twinfrozr å alt fungerte fint her før, så skjønner ikke helt hva som kan ha skjedd. Har nyeste skjermkort driver å jeg prøvde å ta en reinstall av Afterburner, men den vil ikke la meg overklokke memory what so ever. Noen som vet hva som kan være feil? Endret 1. april 2015 av TheKims Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Som overskriften sier så vil ikke Afterburner la meg overklokke memory på mitt skjermkort. Har et MSI GTX 980 Twinfrozr å alt fungerte fint her før, så skjønner ikke helt hva som kan ha skjedd. Har nyeste skjermkort driver å jeg prøvde å ta en reinstall av Afterburner, men den vil ikke la meg overklokke memory what so ever. Noen som vet hva som kan være feil? Hadde faktisk samme problem med mine 980 etter at jeg installerte den nest nyeste driveren. Mener på at det hjalp å fjerne driveren helt med "drivercleaner" og legge inn driveren på nytt. http://www.guru3d.com/files-details/display-driver-uninstaller-download.html og nyeste driver: http://www.guru3d.com/files-details/geforce-347-88-whql-driver-download.html 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. april 2015 Forfatter Del Skrevet 1. april 2015 Takker Nizzen Merket det var noe veldig merkelig med ytelsen når jeg skulle fyre i gang BF4. Tok en Firestrike test å fikk kun 10500 poeng som faktisk er lavere score enn jeg fikk stock med kortet tidligere. Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Har hatt mye tull med AB etter diverse driverinstalleringer. Oppskriften til Nizzen funker hver gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå