Gå til innhold

Hjelp til pc kjøp i slutten av April

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Muligens ta https://www.komplett.no/msi-geforce-gtx-970-4gb-oc/828485mest valuta for øyblikket. satte sammen to maskiner for en uke siden helt likt oppsett bare den ene har 960 som du har i listen og den andre har 970 fra msi . syns 960 har den del spikes innimellom helt ned til 15 fps når mye skjer

Vis du vil spare penger kan du ta en mindre strømforsyning 850 watt er lit mye overkill til det oppsette der,

Endret av Zisum
Lenke til kommentar

Nå sier du ingenting om hva maskinen skal brukes til, men ut ifra komponentene du har valgt forsøker jeg meg på vill gjetting og sier at den mest sannsynlig skal brukes til å spille på?

Du legger en god del penger i kjøling ser jeg. Hvor i kabinettet tenker du å plassere den ekstra kabinettviften?

Jeg ville byttet ut kjøleren med denne, som er en fantastisk god kjøler ift. prisen, droppet den ekstra viften, og brukt pengene du sparer der til å bytte grafikkort til dette.

Lenke til kommentar

R5 har kun plass til én 140mm-vifte i bakkant, og der står det allerede en vifte. Kabinettet shippes med to vifter ferdig montert, en bak og en foran. Du har plass til en ekstra foran, en bunch i toppen, en i sidedøren og sikkert noe i bunn.

Jeg har selv i5-4690K, CM Hyper 212 Evo og EVGA GTX 970 SC i et R3-kabinett, og klarer meg lenge med de to medfølgende kabinettviftene :)

Kjøleren jeg har nå er forresten også langt mer behagelig for øret enn den gamle Noctua-varianten jeg hadde.

Lenke til kommentar

R5 har kun plass til én 140mm-vifte i bakkant, og der står det allerede en vifte. Kabinettet shippes med to vifter ferdig montert, en bak og en foran. Du har plass til en ekstra foran, en bunch i toppen, en i sidedøren og sikkert noe i bunn.

Jeg har selv i5-4690K, CM Hyper 212 Evo og EVGA GTX 970 SC i et R3-kabinett, og klarer meg lenge med de to medfølgende kabinettviftene :)

Kjøleren jeg har nå er forresten også langt mer behagelig for øret enn den gamle Noctua-varianten jeg hadde.

Jeg tror jeg går for dette: http://www.netonnet.no/Customer/SharedList/63842
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...