handy` Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Var ikke sikker på hvor jeg skulle poste den da.... Hva er skivene/platene i HDD`en laget av ? litt info om CPU (oppgaven den har osv) Skjermkort... Ram... På forhånd takk til alle som svarer... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Var ikke sikker på hvor jeg skulle poste den da.... Hva er skivene/platene i HDD`en laget av ? litt info om CPU (oppgaven den har osv) Skjermkort... Ram... På forhånd takk til alle som svarer... Er vell ikke tilfeldigvis til en slags prosjektoppgave dette her? Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Her er i hvert fall litt informasjon om harddisker: http://www.hardware.no/guider/harddisk/index2.html Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 ta en titt innom www.howstuffworks.com hvis du vil ha gjennomført forklaring på alle disse spørsmålene Lenke til kommentar
handy` Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 Dæven snille HW gutter Oppgave ? det kan jeg ikke tenke meg men takk for alle svar ! mhv, handy` Lenke til kommentar
Tfosheim Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg anbefaler også begrepsguiden vår som forklarer en hel del Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå