Jan Åge Henriksen Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Påskegul(l)... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Dette ser flott, et bilde jeg vil karakterisere som abstrakt. Fine varme farger og en god komp. Fortsett og lek deg, da kommer det sikkert flere fine bilder fra deg. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
karoald Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Det var fine farger her--eit spennende/fint bilde. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Hei, Jan Åge. Jeg aner ikke hva dette er, men et spennende og severdig bilde er det i alle fall ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Kreativt og severdig:-) Får assosiasjoner til bladgull. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 For at ramma skal komme til sin rett bør du nok ha en litt mørk bakgrunn, ja. Et herlig fargesterkt bilde etter mitt hjerte. Forsøk å snu det alle veier for å se om du har flere brukbare versjoner. Speilvend både vertikalt og horisontalt også for å se hva det er som kommer ut av det. Du kan også speilvende vertikalt etter å ha speilvendt horisontalt og horisontalt etter å ha speilvendt vertikalt. Det gjelder å sjekke alle muligheter. Roar Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 2. april 2015 Forfatter Del Skrevet 2. april 2015 Tusen takk!!.., for hyggelige kommentarer... Ja, Roar.., det er mange muligheter.., bare fantasien som setter grenser. Jan Åge Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Lekkert, Jan Åge! Likte ekstra godt fokusen din som er med å gjøre bildet ditt til et "blivende sted" ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg