Arodem Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Time Machine bruker teknologien på overbevvisende vis.SNIKTITT: Time Machine Lenke til kommentar
ZweiNor Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Veldig stilig, høres ut som et spill med et morsomt konsept! Lenke til kommentar
FB.052560313450520 Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 høres ut som en bra aprilsnarr? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Må være aprilspøk for det er litt inn i fremtiden å lage noe slikt. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Tror ikke det er aprilsnarr, så det på polygon i Mars. Virker veldig spennende, mer som det Assassins Creed kunne vært. Bare maskinvaren klarer å få det til godt nok, kanskje man ikke kan forvente super occlusion shaderz graphix-biz i de kommende vr-opplevelsene da. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Jeg syntes det er synd at såpass mange føler seg kvalme når de tester VR. Er folk som blir bilsyke, kvalme av karuseller etc spesielt utsatt, eller er det ingen sammheng mellom disse? Håper ikke omfanget av dette problemet er så stort at det kommer til å ødelegge for markedet. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 2. april 2015 Forfatter Del Skrevet 2. april 2015 Jeg syntes det er synd at såpass mange føler seg kvalme når de tester VR. Er folk som blir bilsyke, kvalme av karuseller etc spesielt utsatt, eller er det ingen sammheng mellom disse? Håper ikke omfanget av dette problemet er så stort at det kommer til å ødelegge for markedet. Jeg er en av de som lett kan bli bilsyke, ja. Tror det er en sammenheng her. Skal sies at jeg faktisk kom meg gjennom gode gamle Sverre på Tusenfryd og andre atraksjoner under siste besøk uten å tømme magen, så kanskje jeg begynner å bli bedre. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Jeg blir aldri bilsyk eller sjøsyk etc, men ble vanvittig dårlig av Oculus dessverre. Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Kommer an på applikasjonen. Det er flere demoer jeg kan kjøre lenge uten å merke noe. Men så har vi feks Alien Isolation, som gjør meg kvalm hvis jeg er inne i mer enn 15 minutter om gangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå