Ovidia2 Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Werstern girl Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Nei dette er vel ikke egentlig portrett, men kanskje western ? Uansett, kreativt som vanlig og svart/hvit uttrykket passer fint her. Så ser jeg du måtte opp i 1/2500s for bl a tilpassing av lysmengde og for frysing av bevegelse i modellen. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Wonderful work, Tove... excellent !! Best regards Bekir. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Et meget flott og severdig bilde med fin komp, fint lys og god skarphet. Kunne tenkt meg å se fargeversjonen av dette. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
karoald Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Spennende bilde-her kan fantasi spille--- Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 1. april 2015 Forfatter Del Skrevet 1. april 2015 Tusen takk alle sammen!! Så hyggelig dere likte bildet! Jerg la ut en fargeversjon også som Torbjørn etterspurte! MVH Tove Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Den s/h`e versjonen er fortsatt best ifølge meg sjøl. Veldig bra! Ønsker deg ei God Påske! -bjarte. Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Pent! Føyer seg fint inn i rekken av western-inspirerte bilder du har lagt ut i det siste. Holder en knapp på SH versjonen, da den røde traktoren blir litt vel dominerende i fargeversjon. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 1. april 2015 Forfatter Del Skrevet 1. april 2015 Ja Mikael det var det jeg tenkte også med den traktoren.. den var jo vanskelig å flytte.. men likte best svart/hvitt uansett. da ser man egentlig detaljene mer synes jeg. Hilsen Tove Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Artig westernserie du har laget:-) Swinger av dette der hun danser ut i lyset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg