Foslo84 Skrevet 1. april 2015 Rapporter Del Skrevet 1. april 2015 (endret) Heisann! Har nettopp bestilt meg denne ( GT zaskar 9r le expert 2014 modell).Noen som har erfaring med denne eller lignende gt sykler? Har liten erfaring innen sykelverden,men har tidligere hadt ein kona muni mula 1999 modell,og har nå ein cube acid 2012 modell.cuben blir stort sett brukt til og fra jobb.GTen tenkte eg å bruke mer på fritiden.Litt trening/trimming,og kanskje rallarvegen finse til sommeren.Kunne sikkert kjøpt hybrid,men har altid likt hardtails.Selv om det blir mye asfalt,så liker eg å sykle i terreng også.Gt zaskaren var på tilbud,så slo like godt til.Men lite info om denne på nettet (tester,bruker erfaringer).Så fint om noen har noen erfaring med gt zaskar 9r expert 2014 modell eller lignende? Om dere er fornøyd,osv.Sykkelen er på vei i posten,så har jo altids angrefrist. Ps:For første gang siden eg gikk på barneskulen,har eg faktisk gått til anskaffelse av hjelm.I ein alder av 35.Hehe.Men var på tide,og nå føler eg meg faktisk dummere uten hjelm Endret 1. april 2015 av gertost36 Lenke til kommentar
Peter ØH Skrevet 21. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2015 Hei, jeg vurderer å skaffe akkurat denne sykkelen i løpet av uka. Hvordan opplever du sykkelen, er du fornøyd? I en skala fra 1 til 10?.. Tanken var å skaffe en terrengsykkel med karbonramme, men det har ikke denne. Opplever du det som noe minus? Mvh Peter Øyen Lenke til kommentar
Foslo84 Skrevet 25. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juli 2015 Hei.Beklager sent svar har desverre Ikkje fått brukt sykkelen så mye enda.Null erfaring med karbonsykkel/karbonrammer. Til nå er Eg fornøyd med sykkelen.Har ein cube acid 2012 modell fra før som jobbsykkel.Og hadde tidligere ein kona muni mula 1999 modell.Er ingen sykkel ekspert og har lite erfaring.GTen virker selvsagt bedre,og bedre kvalitet på deler.Og fåes til bra pris (salg).Men trur nesten du bør prøve den i butikk,eller eventuelt snakke med noen som har litt bedre peiling enn meg.beklager så mye,men Eg er nok Ikkje rett person å utale meg om sykkelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå