Gå til innhold

Hvor går ferden ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å akkkurat her har jeg været. tror jeg også tok et lignende bilde. Fint med den lille som går innover stien som leder inn i bildet!!

Hilsen Tove

Skagen ut mot grenen er et godt sted for fotografer, selv om det grønne ennå ikke er der med sitt nærvær, og det finnes mange motiver som tiltrekker seg mer oppmerksomhet enn dette. Men så oppdaget jeg den lille gutten som går innover i bildet .

Skj

Lenke til kommentar

Flott bilde med god komp, elers enig med Tove her ang. den lille som leder en inn i bilde. Kunne kanskje tenke meg supertankeren lengre inne i bilde eller helt vekk.

-geir.r.

Tenker at bunkersen som står der er et mulig mål for den lille tassen. Men hvem vet, kanskje noe annet er i tankene. Og hvorfor går han der helt alene ?

Et lite forsøk på å få tankene til å spinne er hovedformålet med bildet, og da kan det bli forskjellige svar. Fint å få med dine tanker !

Skj

Lenke til kommentar

Flott bilde med god komp, elers enig med Tove her ang. den lille som leder en inn i bilde. Kunne kanskje tenke meg supertankeren lengre inne i bilde eller helt vekk.

-geir.r.

Tenker at bunkersen som står der er et mulig mål for den lille tassen. Men hvem vet, kanskje noe annet er i tankene. Og hvorfor går han der helt alene ?

Et lite forsøk på å få tankene til å spinne er hovedformålet med bildet, og da kan det bli forskjellige svar. Fint å få med dine tanker !

Skj

Eg er ikke sikker på om eg var litt uklare eller om eg ikke forstår dine tanker, men eg mente den store båten der ute i havet opp til høyre i bilde, hadde vore kjekt å se hele eller ingenting, ;):)

Lenke til kommentar

Fint bilde med en rosa prikk over i-en :)

Litt uheldig med horisonten og tankbåten..... ;)

Hei Rolf Magne

Ser seg blind på ting, og horisont og særlig båt i horisont kan ta bort oppmerksomheten på det som skal være budskapet. Fint du ville gi din konstruktive kommentar.

Skj

Lenke til kommentar

-geir.r.

Skj

Eg er ikke sikker på om eg var litt uklare eller om eg ikke forstår dine tanker, men eg mente den store båten der ute i havet opp til høyre i bilde, hadde vore kjekt å se hele eller ingenting, ;):)

Ok, nå forstår jeg, og er helt enig i din vurdering !

Skj

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...