RandiA Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Deilig måltid-bilde, og kjempesmart lokal trafikk - morsomt med slik dokumentering. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 29. april 2015 Forfatter Del Skrevet 29. april 2015 Deilig måltid-bilde, og kjempesmart lokal trafikk - morsomt med slik dokumentering. Takk, Randi, mange pussige motiv i Thessaloniki. 29. april - Pepret Feta Sett i en brukthandel i Thessaloniki. 'Skuddene' ser litt for velplasserte ut til til å laget med hagle. P4290733 Peppered feta.jpg by JorunT, on Flickr Midt i blant mange gamle bøker sto denne maskinen, som vi først trodde var en båndsag, men som viste seg å være en eldgammel filmfremviser for 35 mm film (pluss en stabel gamle Linguaphone kurs). Den må ha vært brukt på en kino, men det var nok lenge siden. P4290734 Old Philips movie projector.jpg by JorunT, on Flickr Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 30. april 2015 Forfatter Del Skrevet 30. april 2015 (endret) 30. april - Hjertegras - Briza maxima Det burde vært et knallbilde til sist, men det ble det ikke, får nøye meg med litt blomstrende gress isteden,der er jo fine, men vanskelig å stagge i vinden. P4300762 Briza maxima.jpg by JorunT, on Flickr Og så litt dyreliv på tampen, noen bakgårdskatter i Agios Nikolaos og en bie på en lavendel.P4300750 Alley cats.jpg by JorunT, on FlickrP4300769 Lavandula stoechas with bee.jpg by JorunT, on Flickr Endret 1. mai 2015 av JorunT 2 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Det var da kjempelekkert. Flott April-fest du har levert! Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 1. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2015 Takk for hyggelige kommentarer gjennom hele festen, Randi. Jeg synes vel ikke at jeg fikk noen direkte knallskudd, men i alle fall ble det et bilde hver dag, og jeg lærer stadig noe nytt. Den nye 12-40 mm f/2,8 er forbausende bra også til blomsterfotografering, flere av nærbildene er tatt med den på frihånd (exif på alle bildene ligger på Flickr). 1. mai - Πρωτομαγιά - festen er over Jeg tillater meg en hilsen fra Hellas, her er 1. mai en festdag som går tilbake til førkristen tid for å feire at sommeren har seiret over vintere. Da plukkes de første blomstene som bindes til en krans som skal henge på døren til St. Hans, og da brennes den på bålet. P5010790 Πρωτομαγιά_1 of May.jpg by JorunT, on Flickr Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Pent 1.mai bilde. I går likte jeg virkelig spoilerbildet med det insektet. Kattene blir "miljøbilde" av kattenes liv mer enn et bilde av kattene, det er jo selvfølgelig bra til å vise det. Og hovedbildet var pent. Det har vært gøy å følge med. Syns du har levert bra. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Objektivet 12-40,2.8 er vel kanskje noe lignende som det jeg har 12-35,2.8, det var visst dyrere enn selve kamerahuset.Så flott mai-krans på døren. nesten litt høysommer over den. Lenke til kommentar
polljen Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Mye variert og bra her (og et par bilder som har "forsvunnet"). Tre av bildene som appellerte til meg var hytteliv1, "flaggkampen" og sirissnymfen. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 mye variert og flotte bilde! fra landsbyliv til vakre natur. likte best spoilerbilde av Sirissnymfe og av hjertegras. Takk for en fin fest og eksotiske impulser! Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 2. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2015 Pent 1.mai bilde. I går likte jeg virkelig spoilerbildet med det insektet. Kattene blir "miljøbilde" av kattenes liv mer enn et bilde av kattene, det er jo selvfølgelig bra til å vise det. Og hovedbildet var pent. Det har vært gøy å følge med. Syns du har levert bra. Takk for all responsen, setter stor pris på dette, du har vært et trivelig reisefølge. Objektivet 12-40,2.8 er vel kanskje noe lignende som det jeg har 12-35,2.8, det var visst dyrere enn selve kamerahuset. Så flott mai-krans på døren. nesten litt høysommer over den. Jeg kjenner ikke det objektivet du har, men det dekker nesten samme området, og det stemmer at det var noe dyrere enn huset, det virker utrolig solid, men er jo ganske stort og tungt i forhold til resten av optikken jeg har til dette kameraet. Kransen var av det enkle slaget og den holdt seg ganske bra i noen timer. Ser vel litt trist ut rundt St. Hans, antar jeg. Mye variert og bra her (og et par bilder som har "forsvunnet"). Tre av bildene som appellerte til meg var hytteliv1, "flaggkampen" og sirissnymfen. Takk for kommentarene dine, flott at du melder fra om bildet som har forduftet, Flickr er av og til litt lunefull gjør ting jeg ikke har full kontroll over mye variert og flotte bilde! fra landsbyliv til vakre natur. likte best spoilerbilde av Sirissnymfe og av hjertegras. Takk for en fin fest og eksotiske impulser! Mange takk, hyggelig at du setter pris på det 'eksotiske', selv om det ikke føles så eksotisk her for meg lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå